خاتمی نیوز- نقدهایی در جستجوی فهم و اصلاح

بهبوداوضاع جهان درگرو برخوردفعالانه ونقدمتعهداست.شعاراصلاح طلبی رابرخی دادندولی درعمل...

خاتمی نیوز- نقدهایی در جستجوی فهم و اصلاح

بهبوداوضاع جهان درگرو برخوردفعالانه ونقدمتعهداست.شعاراصلاح طلبی رابرخی دادندولی درعمل...

سخنی در باب خاتمی شناسی

 چند صباحی است که تصاویر شرم اوری از لمس نامحرمان متعدد!! (4 دختر و زن ایتالیایی و یک دختر جوان ایرانی و...) توسط جناب خاتمی؟! منتشر شده است. این امر بهانه نوشتنِ این مختصر شد.

حالا فهمیدم چرا خاتمی را زیاد به این کشور و آن کشور دعوت می کنند!!

قبلا وقتی می شنیدم وزیر فرهنگ و ارشاد آقای خاتمی (عطا الله مهاجرانی) از ششمین همسرش!!! شکایت دریافت کرده و کارش به دادگاه خانوادگی کشیده تعجب می کردم.

یا از اینکه آقای!! معین، وزیر علومِ خاتمی به راحتی برای رای آوردن در دور نهم ریاست جمهوری بحث تصویب کنوانسیون حقوق زنان –که موارد بسیاری خلاف شرع و قانون در آن بود- را مطرح می کرد، تعجب  می کردم و با خود می گفتم شاید خاتمی تحت فشار این افراد را به وزارت قبول نموده اما با دیدن این تصاویر متوجه شدم عیب از کنده درخت بوده که دود از شاخ و برگ آن بلند می شده. خاتمی زود خود را در مقابل دیگران می باخت؛ مواضع انفعالی او را هنوز به یاد دارم .

یادم می آید که در یکی از سفرهایش برای گرفتن مدرک دکترای کذایی- افتخاری- سفارشی اش، حاضر شد لباس مقدس روحانیت را به راحتی بیرون بیاورد و لباس دانشگاهیان آنجا را بپوشد. حالا می فهمم که آن راحتی درآوردن لباس روحانیت، نشان از درون ناهماهنگ او با لباسش بود. در واقع نمود درونی اش را مینمود، نه هر گردویی گردوست و نه هر دارنده لباس روحانی پاک اندیش و پاک رفتار.

بله همان بس که خاتمی روزانه وقت زیادی برای میکاپ(آرایش؟!) ریش و سبیل خود بگذارد تا با این کار سر مردم ساده اندیش را کلاه بگذارد و شیره بمالد.

همین را بس که محمد علی ابطحی رئیس دفتر اول خاتمی را در سواحل لبنان با لباس زیر دیدند و در مطبوعات نوشتند و تکذیب نکرد. در برخی مواقع هم مشغول چت کردن و در بعض مواقع مشغول عکاسی با موبایلش!؟

این همان خاتمی است که استاد بلندمرتبه ای چون ایت الله مصباح را "تئوریسین خشونت " نامید و پس از آن تابعینش این عزیز مظلوم را تمساح نامیدند و هرچه لایق خودشان بود به او نسبت دادند.

آری خاتمی را زیاد به این کشور و آن مملکت دعوت می کنند چون شاید از حس لامسه قوی او خبردارند!

این فرد با این رفتارهای غیر اسلامی نمی تواند به فکر اصلاح و اصلاحات بوده باشد. نمی توانیم به راحتی او را "روحانی" و "حجه الاسلام" خطاب کنیم؛ بلکه او شایسته صفاتی چون "روحانی نما" یا "سوء استفاده چی از لباس روحانیت" است. گرگ هم در لباس میش پیدا می شود. ای کاش ایرانیان چشم های خود را به این وقایع نبندند تا دگربار کشور ما زیر تسلط اینان قرار نگیرد.

 

نظرات 5 + ارسال نظر
سید محسن موسوی 24 خرداد 1386 ساعت 01:02 ب.ظ http://sina12.parsiblog.com

بسمه تعالی
سلام
دفتر آقای خاتمی در جوابیه ای گفتند که اقای خاتمی مجبور به این کار شدند ! اضطرار باعث شده تا ایشان با دخترها دست بدن و اقای خرازی هم گفتند که ایشان به علت ازدحام بیش از حد جمعیت و طرفدارانش ! متوجه نمی شوند که چکار می کنند !
یا علی

ارمینه 24 خرداد 1386 ساعت 02:57 ب.ظ http://www.ermineh.blogfa.com/

اومدیم به شما هم محل بذاریم

اکینانیوز! 24 خرداد 1386 ساعت 05:32 ب.ظ http://akina.blogfa.com

این آدم می تواند به فکر اصلاحات باشد...اما اصلاحات آمریکایی!!!...ممنون که سر زدی...یاعلی

ali 25 خرداد 1386 ساعت 02:24 ق.ظ

سلام
من فقط میگم سید محسن جان |
این چه اجباری است.آیا کسی با ناموس او این کار را کند (البته مجبور شود) چی؟
در ضمن آقای خرازی ایشان معمولا متوجه نمی شوند که چکار می کنند !

ایرانی مسلمان 26 خرداد 1386 ساعت 12:58 ق.ظ

واقعا چقدر پلید و کثیف هستی که داری این چرندیات رو جفت و جور میکنی. انشاءالله و به حق آقا امام زمان زمام امور این مملکت به دست تو و امثال تو کثافت و مردار خور نیفته که کاری جز سوء استفاده و کثافت کاری بلد نیستید. معلوم نیست خود بی ناموست چه غلطهایی تا امروز نکردی که اینقدر راحت میشنی و این و اون رو نقد میکنی !!! روزگار این خاله زنک باری ها گذشته. امیدوارم خدا به راه راست هدایتت کنه. انشاء الله

ممنون که خبرگزاری بزرگ ما را اینطور مورد مرحمت قرار دادید. همین نشان می دهد که راه درستی رفته ام.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد