خاتمی نیوز- نقدهایی در جستجوی فهم و اصلاح

بهبوداوضاع جهان درگرو برخوردفعالانه ونقدمتعهداست.شعاراصلاح طلبی رابرخی دادندولی درعمل...

خاتمی نیوز- نقدهایی در جستجوی فهم و اصلاح

بهبوداوضاع جهان درگرو برخوردفعالانه ونقدمتعهداست.شعاراصلاح طلبی رابرخی دادندولی درعمل...

فیلم و عکس لمس دختران جوان و خوشکل توسط محمد خان جان


در خبر ها امده بود حجت الاسلام سید محمد خاتمی رییس جهمور سابق جمهوری اسلامی ایران در بازگشت از سفر ایتالیا با چند زن و دختر ایتالیایی مصافحه کرده یعنی دست داده است. فیلم و عکسهای این اتفاق هم موجود است.
سالهاست دیپلماتهای ایرانی در سفر های خارجی از دست دادن با زنها ابا دارند و این جز سیاستهای اصلی جمهوری اسلامی است. اما این رفتار حجت الاسلام خاتمی از چند منظر قابل توجه است.
این تابو شکنی و سنت شکنی این روحانی از تبار سادات بدون شک سخنان زیادی همراه خواهد داشت. اعتراضها و مخالفتها و بدون شک ذوق کردنها و موافقتها در این میان مطرح خواهد شد ، این کار از منظر فقه ایراد دارد یا نه؟ حتما بحث مخالفتهای علما و نظرات پیش خواهد آمد. و نهایتاً بحث پلورالیسم دینی و این حرفها. خوب به یاد دارم حجت السلام خاتمی آن روز که احمدی نژاد بر مسند خدمت بر مردم نشست، در مشهد از روی کار امدن تحجر سخن گفت و خطر ترویج اسلام متحجرانه را گوش زد کرد. حجت الاسلام خاتمی پس از دوران ریاست جمهوری اش ابعاد تازه ای از درونیاتش را برملا کرد از سفر به امریکا و موضع گیریهای عجیبش گرفته و اینک این عمل ...
به یاد دارم آن روز خانم فاطمه رجبی در اعتراض به مواضع غیر اصولی و مخالف ارزشهای انقلاب حجت الاسلام خاتمی درباره اسراییل و شیطان بزرگ و... یادداشتی نوشت و از سکوت حوزه های علمیه در قبال سخنان نسنجیده حجت الاسلام خاتمی گلایه کرد و تلویحا خواستار خلع لباس ایشان شد. آن موقع همگان بر فاطمه رجبی حمله کردند و با بدترین وضع او را به باد انتقاد گرفتند (این را هم بگویم نگارنده خود نیز به بعضی از سخنان خانم رجبی انتقادات جدی دارد). حالا علمای حوزه که برخی در قبال یک فیلم حکم جهاد می دادند اینک چه نظری دارند؟ آیا به لباس روحانیت توهین نشده است؟؟ آیا این عمل که در تمام رسانه های دنیا بازتاب خواهد داشت به اندازه مارمولک ناپسند و دارای اثر مخرب نیست؟ متاسفانه شکستن قبح بسیاری از ناهنجاری ها در دوران تساهل و تسامح آغاز شد و گویا هم اینک نیز به شدت ادامه دارد.
دوم اینکه سوال این است آیا حجت الاسلام خاتمی نمی دانست این عمل او بازتابهای منفی زیادی در ایران خواهد داشت؟؟ مسلما اری می دانست و شاید به منظور پیش کشیدن همین بحثها چنین کاری نموده است.
حالا اینجاتکلیف ما چیست ؟ اگر اعتراض کنی به تخریب حجت الاسلام خاتمی متهم میشوی و لابد خواهند گفت مگر احمدی نژاد دست معلمش را نبوسید؟ مگر مشایی در مجلس رقص شرکت نکرد؟ و اینگونه فقه اسلامی بازیچه جریانات سیاسی می شود. اصلا نمی خواهم به بحث صدور انقلاب و اینکه ایران ام القرای جهان اسلام است اشاره کنم لابد حجت الاسلام خاتمی باصطلاح مبتکر گفتگوی تمدنها با این کار خواسته جلوه رحمانی اسلام را به نمایش بگذارد.
به هر حال آن روز اگر فاطمه رجبی نا به جا سخن گفت حال باید پرسید تا کجا باید در برابر اهانتها و اعمال سخیف افرادی مثل حجت الاسلام خاتمی و حجت الاسلام ابطحی و ...  سکوت کرد؟
امیدوارم این فیلم واقعی نباشد وگرنه ایشان که بعنوان روحانی هشت سال بر کشور حکومت کردند چه جوابی دارند در برابر مردم بدهند ؟! (این هم یه فیلم ساختگی دیگر این بار حجت الاسلام خاتمی و یک دختر ایرانی اینجا کلیک کنید)
(این قدر گفتم حجت الاسلام تا ببینم به کسی بر می خوره یا نه؟ آیا واقعا اینان حجت  اسلامند؟؟)
اما توضیح دفتر حجت الاسلام خاتمی و اقای صادق خرازی در این باره خواندنی و عجیب و دوپهلو  است:
جوابیه دفتر
در حرمت لمس بدن نامحرم بدون ستر و مانع تردیدی نیست و نیز در اینکه در شرع انور حرمت و وجوب اوّلی به عنوان ثانوی تا بقاء عنوان می‏تواند مرتفع شود تردید نباید کرد. ولی آنچه با تصویر پردازی مشکوک (؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!)، با غرض یا هر انگیزه دیگر، نشر یافته تا مصافحه آقای  (حجت السلام) خاتمی را با اجنبیه القاء (؟؟؟!!!!) کند عملی خلاف شرع و اخلاق است که تکذیب می‏شود.
(یک بار دیگر این تصویر مشکوک را ببینید)
توضیحات  صادق خرازی
سید صادق خرازی مشاور حجت الاسلام والمسلمین سید محمد خاتمی دست دادن وی با برخی بانوان در سفر ایتالیا را رد کرد و گفت: بنای آقای (حجت السلام) خاتمی به هیچ وجه دست دادن با زنان نیست و ایشان ضوابط و اصول شرعی و عرفی را در سفرها و ملاقات های خود همیشه و همواره رعایت کرده است.
خرازی در واکنش به انتشار برخی گزارش ها و تصاویر درباره صف بدرقه ایشان در یکی ازسخنرانی ها در ایتالیا اضافه کرد: استقبال از آقای  (حجت السلام) خاتمی در سفرهای خارجی و نیز مراسم سخنرانی‏های ایشان به حدّی است که گاه کنترل اوضاع از دست ایشان و اطرافیان خارج می‏شود و در این مواقع برخی می کوشند با رساندن خودشان به آقای(حجت السلام) خاتمی به ایشان ابراز ارادت کنند که در مواقعی تصور (؟؟؟؟) می شود با آقای (حجت السلام) خاتمی مصافحه کرده اند. این در حالی است که اصولا آقای (حجت السلام) خاتمی به علت ازدحام جمعیت (؟؟؟؟؟؟؟) متوجه برخی تماس ها نمی شوند.خرازی در عین حال حساسیت های علاقه مندان آقای خاتمی را ستود و اطمینان داد که آقای  (حجت السلام) خاتمی همواره آداب و رسوم و هنجارهای جمهوری اسلامی ایران که قلبا به آنها باور دارد با دقت رعایت و ملحوظ می دارند.
خرازی در پایان گفت: البته از برخی از شگردهای تصویری(؟؟؟؟؟؟خوب است فیلم بردار یا مونتاژگر این فیلم خودش را به هالیوود معرفی کند) و نیز بداخلاقی‏هایی که آقای (حجت السلام) خاتمی سال هاست با آن روبرو بوده نباید غافل شد و افکار عمومی کاملاً دریافته اند این روش ها برای تخریب شخصیت‏های بلندمرتبه کشور جایی ندارد.
(ان شاء الله گربه است)

منبع: احسان آیتیhttp://sina12.parsiblog.com/

نظرات 2 + ارسال نظر
ایرانی مسلمان 26 خرداد 1386 ساعت 12:58 ق.ظ

واقعا چقدر پلید و کثیف هستی که داری این چرندیات رو جفت و جور میکنی. انشاءالله و به حق آقا امام زمان زمام امور این مملکت به دست تو و امثال تو کثافت و مردار خور نیفته که کاری جز سوء استفاده و کثافت کاری بلد نیستید. معلوم نیست خود بی ناموست چه غلطهایی تا امروز نکردی که اینقدر راحت میشنی و این و اون رو نقد میکنی !!! روزگار این خاله زنک باری ها گذشته. امیدوارم خدا به راه راست هدایتت کنه. انشاء الله

عزیز من دوباره پیام محبت آمیز؟
دوست داشتی خاتمی با مادر و خواهر و دختر خودت چنین می کرد؟ حالا من بدم تو دیگه چرا ایرونی... مسلمان...!؟

محسن 24 شهریور 1386 ساعت 12:33 ق.ظ

اشکالی ندارد آقای خاتمی منتظر حضورتان در صحنه انتخابات هستیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد