خاتمی نیوز- نقدهایی در جستجوی فهم و اصلاح

بهبوداوضاع جهان درگرو برخوردفعالانه ونقدمتعهداست.شعاراصلاح طلبی رابرخی دادندولی درعمل...

خاتمی نیوز- نقدهایی در جستجوی فهم و اصلاح

بهبوداوضاع جهان درگرو برخوردفعالانه ونقدمتعهداست.شعاراصلاح طلبی رابرخی دادندولی درعمل...

اندر رمزهای یک حرکت وفیلم خیلی مشکوک تر/باید خاتمی خلع لباس شود

سایت هاشمی: فیلم خاتمی ساختگی است !!!

سایت هاشمی به نقل از دفتر سیدمحمد خاتمی نوشته است: «در حرمت لمس بدن نامحرم بدون ستر و مانع تردیدی نیست و نیز در اینکه در شرع انور حرمت و وجوب اوّلی به عنوان ثانوی تا بقاء عنوان می‌‏تواند مرتفع شود تردید نباید کرد. ولی آنچه با تصویرپردازی مشکوک(!)، با غرض یا هر انگیزه دیگر، نشر یافته تا مصافحه آقای خاتمی را با اجنبیه القاء کند، عملی خلاف شرع و اخلاق است که تکذیب می‌‏شود».

 همچنین سید صادق خرازی، مشاور سیدمحمد خاتمی، دست دادن وی با برخی بانوان در سفر ایتالیا را رد کرد(!)   خرازی گفته است: اصولا آقای خاتمی به علت ازدحام جمعیت متوجه برخی تماس‌‏ها نمی‌‏شوند. این در حالی است که در فیلم دست دادن خاتمی با زنان ایتالیایی، ازدحامی وجود ندارد و خاتمی چند ثانیه به صورت یکی از آن زنان خیره می‌شود. 

 منبع: http://www.ansarnews.com/?usr=news/detail&nid=1152

 

خاتمی در این اقدام به عنوان یک روحانی، از سوی علماء و روحانیان مستقل و متدینین، زیر سؤال است. این سؤال وجود دارد که آیا خاتمی به دلیل ارتکاب این خطای بزرگ که در آن با حیثیت مردم شریف و مسلمان ایران بازی شده و باعث هتک قداست روحانیت و طهارت لباس پیامبر صلی‌الله علیه و آله و سلم گردیده، خلع لباس خواهد شد؟

آیا خاتمی خلع لباس می‌شود؟

محمد خاتمی در سفر به ایتالیا، با چهار زن بیگانه دست داده است. فیلم این اقدام زشت خاتمی در سایت‌ها قرار گرفته و موج اعتراض‌ها را به سوی او برانگیخته است. وی تا کنون هیچ پاسخی درباره این اقدام غیرقابل توجیه نداده و حامیان وی نیز سکوت معناداری کرده‌اند و برخی نیز توجیهات غیرموجهی ارائه کرده‌اند.

خاتمی در این اقدام به عنوان یک روحانی، از سوی علماء و روحانیان مستقل و متدینین، زیر سؤال است. این سؤال وجود دارد که آیا خاتمی به دلیل ارتکاب این خطای بزرگ که در آن با حیثیت مردم شریف و مسلمان ایران بازی شده و باعث هتک قداست روحانیت و طهارت لباس پیامبر صلی‌الله علیه و آله و سلم گردیده، خلع لباس خواهد شد؟

منبع: http://www.ansarnews.com/?usr=news/detail&nid=1169

 

وقتی دکتر احمدی‌نژاد در تقدیر از معلم کهنسال عصا بدست خود بر دست دست‌کش پوشیده‌اش بوسه زد حزب‌الله فورآ دستکش از دست خانم معلم در آورد و ۴۰ سال سن خانم معلم را کوچک کرد تا بتواند حکم بر غیر شرعی بودن آن دهد ، چون از نظر آن‌ها ۷۰-۸۰ ساله میانسال است پس این خانم جوان به سن قانونی و شرعی نرسیده که اشکال شرعی داشته باشد ...

حزب‌الله بیانیه نداد که بازتاب منعکس کند و آفتاب هم حکمی صادر نکرد

وقتی دکتر احمدی‌نژاد در تقدیر از معلم کهنسال عصا بدست خود بر دست دست‌کش پوشیده‌اش بوسه زد حزب‌الله فورآ دستکش از دست خانم معلم در آورد و ۴۰ سال سن خانم معلم را کوچک کرد تا بتواند حکم بر غیر شرعی بودن آن دهد و بازتاب مسرور از پیدا کردن نکته‌ای دیگر بر علیه احمدی‌نژاد در هیبت یک اصول‌گرای دو آتیشه به انتشار این مطلب پرداخت و این سایت اصلآ هم به نظرات علما کار نداشت و فقط در جهت اطلاع‌‌رسانی این انتقاد را منتشر کرد!!!  جوابیه این انتقاد را هم جهت اطلاع‌‌رسانی منتشر نکرد و آفتاب هم حکم حرام بودن این عمل را صادر کرد البته طبق نظر کدام عالم تماس با دست پیرزن از پشت دستکش اشکال شرعی دارد؟ الله اعلم. اما در خصوص دست دادن خاتمی با دختران ایتالیایی بازتاب تمامی احتمالات را در نظر می‌گیرد و بعد هم جواب خرازی را در انتهای مطلب می‌آورد :

"انتشار این فیلم و چنین اقدامی از سوی این چهره روحانی با شگفتی علاقه‌مندان متشرع خاتمی که امام خمینی، او را فرزند باتقوای خود خوانده‌اند، روبه‌رو شده است.

به گفته این گروه، خاتمی باید پاسخ دهد که آیا فیلم مذکور دارای خدشه است، وی هنگام دست دادن با زنان حاضر در مسیر، متوجه جنسیت آنان نشده یا به حکم شاذ مورد اشاره عمل کرده است و یا موضوع چهارمی در میان بوده است؟

ساعاتی پس از درخواست توضیح از سید محمد خاتمی، دفتر وی توضیحاتی را در سه بخش ارسال کرد. در این سه بخش، به هر سه گزینه احتمالی اشاره شده و از آن‌ها با عبارات «تکذیب تصویرپردازی»، «عدم توجه به برخی تماس‌ها به علت ازدحام جمعیت» و «مرتفع شدن حرمت اوّلی به عنوان ثانوی» یاد شده است.

خرازی در واکنش به انتشار برخی گزارش‌ها: استقبال از آقای خاتمی در سفرهای خارجی و نیز مراسم سخنرانی‌های ایشان به حدّی است که گاه کنترل اوضاع از دست ایشان و اطرافیان خارج می‌شود و در این مواقع برخی می‌کوشند با رساندن خودشان به آقای خاتمی به ایشان ابراز ارادت کنند که در مواقعی تصور می‌شود با آقای خاتمی مصافحه کرده‌اند.

البته از برخی از شگردهای تصویری و نیز بداخلاقی‌هایی که آقای خاتمی سال‌هاست با آن روبه‌رو بوده نباید غافل شد و افکار عمومی کاملاً دریافته‌اند این روش‌ها برای تخریب شخصیت‌های بلندمرتبه کشور جایی ندارد."

البته جای تعجب است بازتابی که معمولآ  در صورت تکذیب خود شخص را هم همراه فیلم ضمیمه می‌کند تا بقبولاند که حرف بازتاب درست است این دفعه از فیلم خبری نیست و حتی در سوالش همه راه‌های گریز را  نشان می‌دهد.

آقای خرازی یا بازتابی‌ها فیلم را دوباره ببینید تا متوجه شوید شگرد تصویری در کار نیست و عکسی که از همان فریم دست دادن گرفته شده را هم ببینید تا  بیشتر متوجه شوید . آقای خرازی مگر آقای خاتمی  استقبال صد نفری تا حالا ندیده که اینقدر هول شده و دیگر دختر و پسر را از هم تشخیص نمی‌دهد و اصلآ هجوم جمعیتی به طرف ایشان نیست و حالا اگر با وجود موهای بلند آن خانم جوان با یقه باز و آستین کوتاه٬ آقای خاتمی نتوانستند جنسیت شان را تشخیص دهند حداقل در صحبت کردن از روی صدا می‌توانستند تشخیص دهند و اگر باز هم  نتوانسته‌اند وای به حال ما که ۸ سال کشور را به دست کسی دادیم که تا چند نفر را یکجا می‌بیند دختر پسر را هم از هم تشخیص نمی‌دهد.

البته در مورد حزب الله که برای احمدی‌نژاد بیانیه صادر می‌کرد حرفی ندارم چون از نظر آن‌ها ۷۰-۸۰ ساله میانسال است پس  این خانم جوان به سن قانونی و شرعی نرسیده که اشکال شرعی داشته باشد.

منبع:http://www.ansarnews.com/?usr=news/detail&nid=1165

نظرات 1 + ارسال نظر
دوست بسیجی 27 خرداد 1386 ساعت 10:37 ب.ظ

دوست عزیز اقای اصغر باقری خواهش می کنم کمی حیا
برادر گرامی به خدا حیف است که جهنم را مجانی بخریم
نه از باب اینکه دروغ باشد بلکه پرده را از روی گناه برداشتن مساوی با مشارکت در گناه است و می دانید ./

سلام
دوست من؟!
من که اصلا اصغر نیستم که بخواهم باقری باشم.
شما دوست یک نفر دیگر هستید. البته من دوست شما هستم گرچه اصغر نیستم. حاج مشتی اشتباه گرفتی. زود قضاوت کردی. دوستت را متهم کردی .برو از او معذرت بخواه.

جهنم را من می خرم یا خاتمی که بی حیا جلوی دوربین ... می کند؟؟!!
عزیزم کار من پرده دری نیست. رسواگری است. خاتمی جلوی دوربین ها این غلط ها را کرده نه در کنج خانه اش. همین خاتمی دارد کیسه می دوزد که رییس دوباره من و تو شود. باید بدعت گذاران و بی حیاها را رسوا کرد. در اسلام کسی که در خفا گناه می کند را اعدام نمی کنند مگر اینکه چهار نفر کالمیل فی المکحله شهادت دهند و اگر سه نفر بگویند و نفر چهارم نگوید سه نفر را تعزیر می کنند. باید آبروی با آبرو ها را رعایت کرد ولی در همین اسلام آمده که باید به بدعت گزار و فاسق علنی فحش داد. در کتاب لمعه که از معتبرترین متون حوزه و دانشگاه است چنین نوشته.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد