خاتمی نیوز- نقدهایی در جستجوی فهم و اصلاح

بهبوداوضاع جهان درگرو برخوردفعالانه ونقدمتعهداست.شعاراصلاح طلبی رابرخی دادندولی درعمل...

خاتمی نیوز- نقدهایی در جستجوی فهم و اصلاح

بهبوداوضاع جهان درگرو برخوردفعالانه ونقدمتعهداست.شعاراصلاح طلبی رابرخی دادندولی درعمل...

چرا خاتمی نیمه برهنه هارا ترجیح میدهد...!خداعاقبتش رابه خیرکناد!

انتشار فیلم همنشینی خاتمی با یک دختر گزارشگر
تصاویر جدید منتشرشده از خاتمی در انتظار تکذیب!

رجانیوز: انتشار بخش دوم از تصاویر مربوط به سفر خاتمی به ایتالیا که طی آن تصاویر زننده ای از همنشینی خبری وی با یک زن ایتالیایی نمایش داده شده است ، بی صبرانه درانتظار تکذیبیه ی جدید و چندپهلوی بنیاد باران، تأیید و تکذیب آشفته صادق خرازی، تئوریزه کردن به منظور عاری از اشکال نشان دادن اینگونه همنشینی ها  از سوی فاضل میبدی و سرانجام مظلوم نمایی جناب خاتمی و متهم کردن دیگران می باشد!

 

در این فیلم 5/7 دقیقه ای، خاتمی به گونه ای زننده و بدون هیچ فاصله ای، دوشادوش یک  دختر گزارشگر ایتالیایی نشسته و به پرسشهایی درباره طرح گفتگوی تمدنها و اصلاحات پاسخ می دهد.

 

فیلم را از این آدرس ببینید. http://youtube.com/watch?v=e_Q4Ks62FwU&mode=related&search

پیش از این، انتشار فیلم 5/6 دقیقه ای از خاتمی که به سفر وی به ایتالیا بازمی گشت و وی را درحال دست دادن با تعدادی زن و دختر ایتالیایی نشان می داد، با تأخیری یک هفته ای، از سوی وی تکذیب شد. پس از آنکه تلاش گسترده دفتر خاتمی، صادق خرازی، ابطحی، فاضل میبدی و روزنامه هم میهن برای کاستن از قبح این اقدام زشت یک ملبس به لباس روحانیت ناکام ماند، خاتمی شخصاً لب به سخن گشود و در جلسه بنیاد باران، تأکید کرد که با هیچ زنی مصافحه نکرده است و تصاویر منتسب به وی واقعیت ندارد! 

خاتمی در حالی به تکذیب این فیلم پرداخت که فیلمبردار ایتالیایی این تصاویر،در آخرین پستی که بر روی وبلاگش منتشر کرد، نوشت که این تصاویر را شخصا ضبط کرده و نه تنها در این فیلم مونتاژی صورت نپذیرفته بلکه وی به زودی تصاویر جدیدی از سفر خاتمی به کشورش و ملاقاتهای دیگر وی در این سفر را بر روی وب منتشر خواهد نمود.

خاتمی به کمک چند روزنامه زنجیره ای در حرکتی هماهنگ، کوشید از آب گل آلود انتشار این تصاویر به نفع خود ماهی گرفته و با مظلوم نمایی، این اقدام را تلاشی از سوی جریان مقابل که «چشم دیدن وی را ندارد» معرفی کند . اگرچه او بزرگوارانه! خاطر نشان می سازد: «قدرتمندان و کسانی که می‌خواهند در قدرت بمانند، بدانند که من خطاب به خیلی‌ها اعلام کرده‌ام عطای قدرت رسمی را به لقای آن بخشیده‌ام تا قدرتمندان احساس نکنند مزاحمشان هستم... من جا را برای کسی تنگ نمی‌کنم اما انتظار داریم آنها نیز جا را برای ما تنگ نکنند. اجازه بدهند مردم انتخاب کنند. جای هر کس را ملت تعیین می‌کند، اما باید امکان انتخاب نیز داشته باشد.» 

اظهارات متناقض اطرافیان خاتمی و سپس تکذیب وی درباره واقعی بودن تصاویر منتشره در حالی مطرح می شود که مشخص نیست در صورت غیرواقعی بودن تصاویر، چرا تصاویر اصلی از سوی خاتمی منتشر نمی شود؟ 

به هر ترتیب پس از انتشار این تصاویر که گویا(!) منافی عفت و حیای یک مسلمان بوده و سر زدن آن از یک ملبس به لباس روحانیت سابقاً مسئول در جمهوری اسلامی موجب تأسف شدید و مایه کسر آبرو در میان مسلمانان جهان است، نه تنها انتظار توبه، به درگاه الهی و عذرخواهی از پیشگاه ملت ایران، توقعی بیهوده و عبث است بلکه پیش بینی می شود، خاتمی و اطرافیان وی به همراه طیف گسترده روزنامه های زنجیره ای همراه، این بار برای توجیه  تصویر زننده همنشینی خاتمی با این زن گزارشگر،وی را  نفوذی اصولگرایان در ایتالیا معرفی نمایند!  

گفتنی است حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان، در سرمقاله امروز این روزنامه، خاتمی را مصداق گناهکاری دانست که به جای عذر آوردن به پیشگاه مردم، طلبکار شده و قصد دارد، گناه خود را با ایجاد توهم توطئه جریان رقیب توجیه کند.

منبع: http://www.rajanews.com/News/?12030

نظرات 4 + ارسال نظر
jouker 3 تیر 1386 ساعت 08:48 ق.ظ http://jouker.blogsky.com

ضمنا همین الان هم کشور ما ایران بهتر از خیلی جاهای دیگر است. حتی از کثافت کاری ها و دزدی های میلیاردی سران صهیونیست آمریکا و انگلیس و فرانسه.
واقعن از اختلاس های ملیاردی و گندکاری های سران کشور خبر ندارید یا خود را به بی خبری می زنید.؟

عزیز من
ممنون
از اختلاس های میلیاردی برخی مثل مرعشی و بهزاد نبوی و عطریان فر و کرباسچی و سایر غربزدگان و دزدان و دوم خردادی های بی دین اطلاع دارم اما خود را به کوری نزده ام و از دزدی های سیستماتیک نظام کاپیتالیستی و دزدی های چند صد میلیارد دلاری سران صهیونیست کانادا و آمریکا و آلمان و فرانسا و ایتالیا و .... مثل شرکت هالیبرتون و آی بی ام و اینتل و دیک چنی و بوش و هم خیلی واضح تر اطلاع دارم. هرجا دزدی باشد از نبود هویت و تقواست و محکوم است. اگر دین و انسانیت باشد پرفسور روژه گارودی مسلمان و پرفسور رابرت فوریسون مسیحی در فرانسه هزار شرف دارد بر خاتمی و مرعشی و کرباسچی و قوچانی و نبوی و عطریان فر در ایران.

با یه مصاحبه ی کیهان با سردار احمد رضا رادان به روزم
من نمیدونم خاتمی با چه رویی جلوی مردم سر بلند میکنه...
یا علی[گل]

یزدی 3 تیر 1386 ساعت 11:27 ب.ظ

آیا خاتمی گند کارش را می فهمد؟http://i7.tinypic.com/4lj5g94.gif

مهدی 13 تیر 1386 ساعت 02:09 ق.ظ http://pasdar-islam.persianblog.com

سلام
خوشگل ترا و برهنه تر ها به خدا نزدیکترند! این طوری جناب شیخ بیشتر مستفیض می شوند و ایضاْ به خدا نزدیکتر!
ببین ما چطور ۸ سال این موجود خبیث را تحمل کردیم عجب صبری ما داریم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد