خاتمی نیوز- نقدهایی در جستجوی فهم و اصلاح

بهبوداوضاع جهان درگرو برخوردفعالانه ونقدمتعهداست.شعاراصلاح طلبی رابرخی دادندولی درعمل...

خاتمی نیوز- نقدهایی در جستجوی فهم و اصلاح

بهبوداوضاع جهان درگرو برخوردفعالانه ونقدمتعهداست.شعاراصلاح طلبی رابرخی دادندولی درعمل...

کارگزارن- بانکداران بی رحم و دانش آموزان....!!!

  روزنامه کارگزاران: دانش آموز اجیر می کنیم!

 روزنامه کارگزاران با درج یک آگهی تبلیغاتی آمادگی خود را برای پرداخت ماهیانه یک میلیون ریال حقوق به دانش آموزان تهرانی اعلام کرد . به نظر می رسد ارگان مطبوعاتی حزب کارگزاران سازندگی با این اقدام، دست به جذب نیرو برای فعالیت های آموزشی حزب کرده است.روزنامه کارگزاران مدتی است که یک آگهی تبلیغاتی خطاب به دانش آموزان منتشر می کند.روزنامه کارگزاران که ارگان مطبوعاتی حزب کارگزاران سازندگی می باشد مدتی است که با انتشار یک آگهی تبلیغاتی وعده پرداخت ماهیانه یک میلیون ریال به دانش آموزان 16 تا 19 ساله داده است.بنا بر این گزارش در این آگهی از دانش آموزان خواسته شده است تا در قبال کار خبری در ایام تابستان این حقوق را دریافت نمایند. در این تبلیغ حداکثر ساعت کاری هر دانش آموز در روز 3 ساعت در روز و از ساعت 6 الی 9 صبح عنوان شده است.به نظر می رسد ارگان مطبوعاتی حزب کارگزاران سازندگی با این اقدام، دست به جذب نیرو برای فعالیت های آموزشی حزب کرده است.در این آگهی فوق العاده! آدرس ارسال درخواست ها با آدرس روزنامه کارگزاران مشترک است.این در حالی است که چندی پیش اخباری مبنی بر عدم پرداخت حقوق پرسنل این روزنامه طی چند ماه گذشته منتشر شده بود.

نظرات 2 + ارسال نظر
حامد 13 تیر 1386 ساعت 06:31 ب.ظ http://vaghti-21sale-budim.blogsky.com

سلام
قدر خاتمی رو حالا باید بدونیم.من نمیدونم چه دشمنی داری ولی خاتمی اگه روحانی هم هست پایبندیش به این نظام کمتر از بقیه است.یاحق!

اکینانیوز! 14 تیر 1386 ساعت 12:37 ق.ظ http://akina.blogfa.com

عجب آدمایین ها... چه پولا میدن... جل الخالق!!!...یاعلی
به روزم
احمدی نجات! را کم کم دوست می داریم!!!؟
... هر موقع حرفای این یارو رو این طرف اون طرف می شنیدیم کلی ترس برمون می داشت که خدایا قراره چی کار کنه، یعنی!!!؟...
... آخه ما فکر کردیم این یارو هم مثل حاجاقا خاتمی واسه یک دست کردن سیستم میاد هفده هجده هزار مدیر عوض می کنه و... حتی به مدیر مدرسه هم رحم نمی کنه!!! ولی نه! طرف آشنا از کار دو اومد...خوشبختانه!....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد