خاتمی نیوز- نقدهایی در جستجوی فهم و اصلاح

بهبوداوضاع جهان درگرو برخوردفعالانه ونقدمتعهداست.شعاراصلاح طلبی رابرخی دادندولی درعمل...

خاتمی نیوز- نقدهایی در جستجوی فهم و اصلاح

بهبوداوضاع جهان درگرو برخوردفعالانه ونقدمتعهداست.شعاراصلاح طلبی رابرخی دادندولی درعمل...

تبری طلاب و روحانیون از خاتمی و شکایت از بی حیایی او

  با امضاء طوماری خطاب به جامعه مدرسین و دادگاه ویژه روحانیت:
شکایت بیش از پنج هزار طلبه از خاتمی

  بیش از 5 هزار نفر از طلاب حوزه علمیه قم با امضا طوماری خطاب به جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و دادگاه ویژه روحانیت، خواستار واکنش این 2 نهاد نسبت به بدعت گزاری سید محمد خاتمی در مصافحه با زنان نامحرم شدند. 

به گزارش رجانیوز، در این طومار که پس از نماز جماعت مدرسه فیضیه در معرض امضاء طلاب قرار گرفته است، با اشاره به نقش ویژه و بازدارنده علمای شیعه در طول تاریخ اسلام در مقابل انحرافات و بدعت ها، افزوده شده است: «تاریخ اسلام گواهی می‌دهد که علماء شیعه در هر زمان با بصیرت، غیرت و اقدامات مناسب معارف ناب اهل‌بیت را پاسداری نموده و در مقابل اهل تحریف، بدعت‌گذاران و نفوذی‌ها با کمال اقتدار ایستادگی نمودند چرا که آنان خطر نوکران شیطان در لباس روحانیت را به خوبی درک کرده بودند. در چند دهه‌ی گذشته اگر بخواهیم تشکلی کارشناس و شجاع و مبارز را نام ببریم، بهترین مصداق آن جامعه مدرسین و فقهای آگاه آن بوده است. اکنون این مجموعه‌ی پربرکت بایستی به وظیفه‌ی دینی و انقلابی خویش بیش از پیش عمل نموده و حساسیت لازم را نسبت به انحراف‌ها و توهین‌ها به احکام و فقه مقدس اسلامی نشان دهد.»

 امضا کنندگان این طومار همچنین دست‌دادن خاتمی با چند زن و دختر ایتالیایی و نشستن تنگاتنگ و تقریباً مماس با خبرنگار زن به نحو بسیار زننده و نیز فشردن بازوی دختر جوان ایرانی و... را وهنی مسلم و بدعتی آشکار تلقی کرده اند.در این طومار به اظهار نظرهای برخی افراد همچون فاضل میبدی (از جایگاه یک اسلام‌شناس) در توجیه رفتارهای خاتمی نیز اشاره و خطاب به جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، افزوده شده است:«اکنون مردم مسلمان و حوزه‌های علمیه در انتظار واکنش علنی و مقتدارنه از جامعه محترم مدرسین هستند. آیا وقت آن نرسیده که جامعه‌ی مدرسین از دادگاه ویژه و مدعی‌العموم بخواهند تا در قبال این مسائل که وهن مسلم به جامعه روحانیت و بدعت آشکار در دین اسلام است به وظیفه خود عمل کند؟»

 در بخش دیگری از این طومار خطاب به دادگاه ویژه روحانیت آمده است: «همانگونه که مستحضرید دادگاه ویژه روحانیت از سوی حضرت امام (ره) در جهت حفظ شأن و جایگاه روحانیت و مبارزه با منحرفان و افراد فاسدی که در این لباس به دین و ارزش‌ها خیانت می‌کنند، تأسیس شده است، این حرکت در برهه‌ای توانسته است با افراد فاسدی چون یوسفی اشکوری و عبدالله نوری و... برخورد مناسبی داشته باشد ولی مع‌الاسف مدتی است که نسبت به انحرافات و بدعت‌ها سکوت کرده و هیچ اقدامی صورت نمی‌دهد. براستی دادگاه ویژه در برابر بدعت‌گزاران در دین وظیفه‌ای ندارد؟» 

این طومار در ادامه به مصادیقی که از دادگاه ویژه نسبت به آنها واکنشی نشان نداده اشاره کرده است: «آیا مقاله محسن کدیور با عنوان «اسلام تاریخی و اسلام معاصر» که در دانشگاه مفید قم ارائه شد و صریحاً اعلامیه حقوق بشر مبتنی بر الحاد را بر اسلام برخاسته از کتاب و سنت، ارجح و به عقل و عدالت نزدیک‌تر دانست!! توهین به اسلام و معارف اهل بیت‌ علیهم‌السلام نیست؟
آیا مقالات فاضل میبدی در روزنامه‌های مدعی اصلاح‌طلبی مبنی بر اینکه تاریخ مصرف برخی احکام اسلام تمام شده! از جمله مقاله‌ی اخیر وی در روزنامه هم‌میهن با عنوان جواز «مسأله دست‌دادن با نامحرم» تحریف و بدعت نیست؟! آیا دادگاه نسبت به دست‌دادن آقای خاتمی با چهار زن نیمه‌عریان ایتالیایی در سفر اخیر به ایتالیا و فشردن بازوی یک دختر ایرانی وظیفه‌ای ندارد؟ و آیا این گونه تحرکات، وهن به روحانیت و اسلام نیست و دادگاه نمی‌بایست در قبال هتک حیثیت اسلام، تشیّع، لباس مقدس روحانیت واکنش نشان دهد؟ آیا مدعی‌العموم برای گروهی خاص مصونیّت قائل است؟!

 امضاکنندگان این طومار در پایان، با ابراز تنفر از اقدامات خاتمی، حداقل برخورد را تعزیر و خلع دائم لباس روحانیت دانسته و به مسئولین دادگاه ویژه روحانیت هشدار داده اند که در صورت تقصیر و کوتاهی در محضر دادگاه الهی می‌بایست پاسخگو باشند. گفتنی است گروهی از نمایندگان طلاب امضاکننده این نامه قصد دارند، طی روزهای آینده طومارهای امضاشده را به جامعه مدرسین و دادگاه ویژه روحانیت تقدیم کنند. پیش از این نیز تعدادی از طلاب مشهد با تجمع مقابل دادگاه ویژه روحانیت خواستار رسیدگی به موارد منتسب به خاتمی و برخورد با وی شده بودند.

 اخبار مرتبط: دست دادن خاتمی با دختران ایتالیایی

 تصاویر جدید منتشر شده از خاتمی در انتظار تکذیب!

 خاتمی این بار به نعل زد: شاید در آن شلوغیها اتفاقی افتاده باشد!

منبع: http://rajanews.com/News/?12448

نظرات 4 + ارسال نظر
NP 19 تیر 1386 ساعت 06:46 ب.ظ

می دونی دوست عزیز من نظرم در مورد دین و مذهب تقریبا 180 درجه با شما فرق می کنه اما چون به اصول دموکراسی اعتقاد دارم که متاسفانه اونایی رو که تو قبول داری ندارند . نظرت برام مهمه و برات comment گذاشتم . اما بد نیست که یک سری هم به اینجا بزنی :
http://aftabnews.ir/vdcgnt9akw9x3.html

مرسی و ممنون

سلام
درباره مغالطه طرفداران خاتمی به طور مفصل مطالبی آورده ام.
ممنون از محبت شما. اگر دین را درست می شناختی آنرا برتر و والاتر از هر چیزی می دانستی. درباره نقد هایی که به دموکراسی وارد است و هیچ جوابی به آن داده نشده به کتب فلسفه سیاسی مراجعه کنید. از جمله کتاب فلسفه سیاست موسسه امام خمینی قم که شش نقد بی پاسخ بر دموکراسی آورده است. می دانید افلاطون نخبه گرا بود و دموکراسی را اصلا قبول نداشت..!

فقط و فقط یک دقیقه با الله(1)

آیا خدایت اندازه یک دقیقه ارزش ندارد.......
15 ثانیه
*پیامبر (ص) فرمود: « برای هر دردی درمانی است و درمان گناهان، استغفار است.»
15 ثانیه
امام صادق (ع) فرمود: «پیامبر (ص) فرمود: خوشا به حال کسی که روز قیامت در نامه عملش، در پایین هر گناه، یک استغفرالله یافت شود.»
15 ثانیه
امام صادق (ع) فرمود: «هر کس هنگام خواب، صد بار استغفار گفته وبخوابد،گناهانش –هرچند زیاد باشد- مانند ریزش برگ درختان می ریزد و شب را به صبح می رساند در حالی که از گناه پاک شده است.»
15 ثانیه
از شهید ثانی و برخی دیگر از علماء نقل شده: کسی که دو ماه پی در پی (متصل) هر روز چهار صد مرتبه ذکر استغفار را قرائت کند، خداوند عالم به اوعلم زیاد ویا مال بسیار عطا می فرماید.
مجموع یک دقیقه با الله
خدا ازت راضی باشد...........
التماس دعا

مهدی 21 تیر 1386 ساعت 02:17 ق.ظ http://pasdar-islam.persianblog.com

سلام
«اگر دین در مقابل آزادی بایستد در هم خواهد شکست» و «اگر عدالت هم در برابر آزادی ایستادگی کند درهم شکسته خواهد شد» اینارو کی گفته؟ راه دور نرید خاتمی جون گفته!! کسی که با پوشیدن لباس روحانیت باید مدافع دین باشد.

ما از این روحانی نمای غرب زده به کجا شکایت کنیم؟ منظورم از طریق اینترنت است.
امیدوارم شاهد عکس العمل مناسب از جانب دادگاه ویژه روحانیت باشیم. ساده اندیشی است که مشکل این آقا رو فقط همین ارتکاب عمل حرام و بدعت گزاری بدانیم پرونده این غرب زده سیاه تر از این است تنها با خلع لباس این حامی لیبرال دموکراسی غرب می توان از انحرافاتی که این روحانی نما و یا هر کسی مانند ایشان با لباس روحانیت در دین اسلام بوجود می‌آورند جلوگیری کرد.
یا علی...

شاکی 19 مرداد 1386 ساعت 04:44 ق.ظ http://www.dardedell.persianblog.ir

سلام
اگر از چیزی یا کسی شکایتی داری به وبلاگ ما سر بزن.
www.dardedell.persianblog.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد