خاتمی نیوز- نقدهایی در جستجوی فهم و اصلاح

بهبوداوضاع جهان درگرو برخوردفعالانه ونقدمتعهداست.شعاراصلاح طلبی رابرخی دادندولی درعمل...

خاتمی نیوز- نقدهایی در جستجوی فهم و اصلاح

بهبوداوضاع جهان درگرو برخوردفعالانه ونقدمتعهداست.شعاراصلاح طلبی رابرخی دادندولی درعمل...

چند نکته با یک دوست

دوستی کامنتی منتقدانه گذاشته بود که دیدم روح حرفش مخلصانه است لذا به احترام او متن کامل مطلبش و چند نکته ای که برایش نوشتم را می آورم:

دلیل دوستیت را آنجا نوشم؛چون با این کارها ارج و قربش را بالا بردی. ؛ضمنا شما که سنگ دولت مهرورز احمدی نژاد را به سینه می زنی ای کاش امروز جلو وزارت علوم بودی و می دیدی که مهرورزان چه رفتاری با مردم می کنند.بریتیش کانسل دیگر امتحان ielts برگزار نمی کند و این امتحان را حالا وزارت علوم می گیرد دریغا دریغا که انگلیسی های به نظر شما نا مسلمان رفتارشان از وزارت علومی مسلمان دولت احمدی نژاد با مردم بهتر است امروز مسئول ieltsl وزارت علوم به دختر خانمی می گفت همه مردم ایران دروغگویند .خوب مگر همین مردم نبودند که این پاپتی ها را به قدرت رساندند.آقای محترم من سیاسی نیستم نه احمدی نژاد را دوست دارم نه خاتمی من یک بچه محصل متولد سالهای اولیه انقلابم انقلابی که فقط ظلم مسئولینش در ذهنم مانده به عنوان بچه ای که هنوز به خیلی ناپاکیها آلوده نشده می خواهم نصیحتی به شما کنم بیایید به جای قلم زدن به نفع این وضرر آن به خاطر خدا قلم بزنید بیایید مشکلات نسل بی هویت من را بنویسید امروز با خودم می گفتم نکند امامان و پیامبران ما هم مثل سردمداران این مملکت دروغین باشند دیگر ته مانده ایمانم هم دارد از دست می رودآیا احمدی نژاد خوب متدین شما جایی را برای شکایت از وزارتخانه هایش گذاشته صادقانه می پرسم اگر هست معرفی کنید

برایش چنین نوشتم:

با سلام به جناب بی نام
دوست من!
ممنون که منطقی برایم نوشتی و به من تذکر به خیر دادی.
خدا می داند که در سالهای حکومت خاتمی و دوستانش که حالا معلوم شده بعضا عامل آمریکا و صهیونیسم جنایتکار بوده اند  از غصه های خرابکاری های غربگرایانی چون خاتمی و انهدام فرهنگی نسل جوان به اسم آزادی و لیبرالیسم چقدر  ناراحت می شدم. برایم غیرقابل تحمل بود و هست. اتفاقا من همشهری خاتمی هستم. ولی عملکردش را که با  وجدانم  بررسی می کنم می بینم که او اشتباهات زیادی کرده و باید گفته شود والا اشتباهات تبدیل به رویه و عرف مردم می شود و ارزشها عوض شده و  باید در منجلاب فساد جنسی و سیاسی و فکری همه بسوزیم.
دوست من!
رفتار چند کارمند را نباید حمل بر همه کرد. آنها غلط کرده اند اگر چنین رفتاری که شما می گویی داشته اند. باید با پیگیری های من و تو و برخورد مسئولان بالاتر این معضل در هر دولتی که باشد حل شود.
عزیز من!
امامان و پیامبران را مطالعه کن که دیگر چنین بی محابا حرف نزنی. خدا می داند با مطالعات ده ساله ام بر ادیان اسلام و مسیحیت  و یهودیت و  بودایی گری و ماتریالیسم و لیبرالیسم و  کمونیسم و ... نتیجه ای جز تمسک به اسلام در تمام عرصه های دینی و علمی نگرفته ام. به همین دلیل است که از ضایع کردن اسلام به دست برخی چنین برمی آشوبم. ایمانمان باید راسخ تر از اقدام چند مسئول باشد.
دوست عزیز!
شما نمی توانید هم احمدی نژاد را دوست ندارید هم خاتمی را؟! اگر این دو را می شناختید محال بود هر دو را دوست ندارید بالاخره یا رومی می شدید یا زنگی!                                         
     تجربه نشان داده احمدی نژاد پاسخگوتر از قبلی ها بوده است. شما به بازرسی وزارتخانه و حراست وزارتخانه و بازرسی ریاست جمهوری تذکر دهید. در وبلاگ رئیس جمهور هم می توانید  مشکل خود را بنویسید. نامه به شخص رئیس جمهور در یکی از سفرها یا بازدیدهایش هم موثر بوده است.باز هم ممنون. اگر حرفی و تذکری داشتی خوشحال می شوم برایم بازگو کنی.

نظرات 3 + ارسال نظر
آرش 31 تیر 1386 ساعت 02:57 ق.ظ http://arashjavadi.blogsky.com

نفهمیدم چرا اسم اینجا خاتمی نیوزه

ایران ۱۴۱۴ 31 تیر 1386 ساعت 10:43 ق.ظ http://www.iran1414.com

سلام...
کاملا موافقم!
یه چیزی اضافه کنم که مطالعه در ادیان و مکاتب این نتیجه رو بیشتر عیان می کنه که تشیع علی به عنوان تنها راه حقیقت در دین اسلام، خیلی مسائل رو برای ما روشن میکنه!
بهتره که ما آدم ها رو با اصل اسلام محک بزنیم نه اینکه اسلام رو از روی آدم ها بشناسیم!!!
برای شناخت اسلام نمی خواد احمدی نژاد یا خاتمی رو معیار قرار بدی و امامان رو با اون ها بسنجی!!!!
بهتره اسلام ناب رو در کلام و رفتار معصومین پیدا کنی، یعد همه آدمها، از خاتمی و احمدی نژاد و خمینی و خامنه ای و ... رو با معیار معصومین بسنجی!
اون موقع خیلی راحت متوجه می شی که کی اره درست می ره کی راه غلط؟!

اسلام به ذات خود ندارد عیبی
هر عیب که هست از مسلمانی ماست

سلام خاتمی جون
آقا وبلاگ خوبی دارید تا حالا لینکش رو خیلی دیده بودم اما قبول کن اسمش نمیگذاشت روش کلیک کنم

موفق باشی داداش

یا علی ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد