خاتمی نیوز- نقدهایی در جستجوی فهم و اصلاح

بهبوداوضاع جهان درگرو برخوردفعالانه ونقدمتعهداست.شعاراصلاح طلبی رابرخی دادندولی درعمل...

خاتمی نیوز- نقدهایی در جستجوی فهم و اصلاح

بهبوداوضاع جهان درگرو برخوردفعالانه ونقدمتعهداست.شعاراصلاح طلبی رابرخی دادندولی درعمل...

خاتمی اگر ائمه را قبول دارد... با زنان دست ندهد

شکست جشن سیاسی اصلاح طلبان یزدی درپوشش جشن میلاد امام جوادعلیه السلام  
  
   به گزارش خبرنگار بازتاب برنا یک هفته است تبلیغات سنگین و بی سابقه ای از سوی گروههای اصلاح طلب برای حضور سید محمد خاتمی در شهر یزد و شرکت در مراسم جشن میلاد صورت گرفته است! ارسال پیام های دعوت به تلفن همراه غالب مشترکین استان یزد، نصب بیلبوردهای بزرگ تبلیغی و پارچه های بزرگ در حساس ترین نقاط شهر، پخش اطلاعیه در نمازجمعه یزد و دعوت گسترده مردم و اعلام میزبانی یار دیرین امام(ره) یعنی امام جمعه، با صحنه گردانی عملی سفید استاندار سابق و عضو ارشد مشارکت استان یزد و با تشکیل ستاد استقبال مردمی(!) انجام گردید. این حجم وسیع تبلیغات که با هزینه های میلیاردی و با مرکزیت محل مراسم یعنی مسجد حظیره و آن هم بعد از نماز مغرب و عشاء که غالب مردم فراغت دارند و از هوای گرم خبری نیست، نتوانست حتی یک درصد مردم شهر یزد را به سوی خود بکشاند(!؟) از سوی دیگر بسیاری از شرکت کنندگان نیز از نیروهای اصول گرا بوده که با انگیزه های متفاوت در این مراسم شرکت کرده بودند. پارک ماشینهای مدل بالا اطراف مراسم و حضور مشارکتی هایی که از استانهای دیگر سراسیمه آمده بودند و کنترل مراسم توسط میلیشیای مشارکت گویا نشان از مردمی بودن این جشن سیاسی داشت(!!) این مراسم مشترک بین امام جمعه و سفید نشانی دیگر از پیوند ناگسستنی حزب مشارکت با امام جمعه یزد می باشد. اگر چه آقای صدوقی به سفر عمره رفته بود(!) اما این جشن سیاسی با خیر مقدم مناقب امام جمعه موقت و سفید از سوی حزب مشارکت آغاز گردید. جشن با عنوان میلاد امام جواد علیه السلام تبلیغ گردید ولی ابتدا با سروده ای مضحک مدیحه سرایی از خاتمی شد و سپس خاتمی هم چیزی که نگفت از امام جواد علیه السلام بود.(!) این هم شیطنتی دیگر از سوی اصلاح طلبهاست که ایمان مذهبی مردم را وسیله ای برای رسیدن به امیال خود قرار می دهند(!؟)  منبع:http://baztabb.parsiblog.com/

 

دارالعباده یزد دارالمئومنین کاشان و خاتمی / فاطمه رجبی 

سفرمحمد خاتمی به دارالعباده یزد و دارالمؤمین کاشان در سیزدهم رجب، مایه شگفتی بسیار می‌شود، و این پرسش طبیعی را پیش می‌آورد که آیا شهرهای یزد و کاشان که در دوران طاغوت هم به دارالعباده و دارالمومنین مشهور بودند، امروز در بستر سیاسی‌کاری اصلاح‌طلبانه نزول یافته‌اند؟!

سخن روشن‌تر و رساتر آنکه، محمد خاتمی پس از 8 سال حاکمیت اصلاح‌طلبی با مبنا و انگیزه و هدف دین‌ستیزی و فرهنگ‌سوزی، در دوران جدید شگرد دیگری را پیش گرفته است. وی که متأسفانه هنوز لباس روحانی بر تن دارد، در حالی که با چماق 8 ساله ریاست‌جمهوری خود مدام بر فرق ملت کوبید که: "اندیشه‌ای که رأی نیاورده حق نظر ندارد، و باید به اراده مردم تمکین کرد." امروز نه تنها رأی دینمدارانه مردم را بر نمی‌تابد، بلکه شتابزده و نابردبارانه با دوره‌گردی‌های مشکوک خارجی و سفرهای پر مسأله داخلی در پی اغراض سیاسی است.

سؤال این است که محمد خاتمی دارای چه جایگاهی است؟ روحانی است؟ با کدام تحصیلات و وجهه‌ی حوزوی؟ کدام مبنا و باور دینی؟ کدام رفتار و گفتار مذهبی؟ آیا صرف داشتن لباس روحانی، می‌تواند او را یک روحانی صاحب‌نفوذ در میان دینداران یا بی‌دینان معرفی کند؟ آیا فریاد 8 ساله‌اش مبنی بر "شکست دین در تقابل با آزادی" که عملا هم به انجام آن همت گماشت، از کدام ذهن پاک خواهد شد؟ آیا منابع مالی نامعلوم داخلی و خارجی و البته بی‌پایان او که هزینه سرسام‌آور، کردارهای سیاسی ـ حزبی و سفرهای مارکوپولویی و قبیله‌ای‌اش را تأمین می‌کند، می‌تواند مایه نفوذ و آبروی دینی یا سیاسی برای او باشد؟

آیا انجام عمل حرام وی در دست دادن با زنان در ایتالیا که علاوه بر فیلم، تصاویرش در روزنامه کیهان درج گردید. مؤید روحانیت، دینداری و شایستگی و صلاحیت اوست؟ آیا خاتمی یک دانشگاهی است؟ با کدام مدرک علمی؟ آیا تکرار گفته‌های دین‌ستیزان قرن 18 اروپا مؤید دانشگاهی بودن اوست، یا نوشتن کتابی غرب‌گرایانه که تایید استاد مارکسیست اخراجی را پشتوانه دارد.

آیا گفت‌وگوی تمدن‌هایش که یک سر آن عطاء ا... مهاجرانی است با رسوایی‌های اخلاقی و سیاسس، سر دیگرش در دکترای افتخاری خاتمی در انگلیس و دست دادن او با زنان در ایتالیا، و سجده کردن بر کاخ سفید با اهدای ویزای اعضای و خدمات تشریفات کاخ سفید به وی، می‌تواند جایگاه معتبر سیاسی و یا علمی برایش ایجاد کند؟

آیا اعترافات هاله اسفندیاری و کیان تاجبخش در «براندازی نرم» توسط اصلاح‌طلبان حاکم و نام بردن از افراد مؤثر و مسؤول دولت خاتمی ـ که البته به یمن وجود ضرغامی سانسور شد ـ دستمایه‌ی «خاتمی» در سفرهایش می‌باشد؟

به هر حال خاتمی با تئوری و عمل دین‌ستیز آشکارا اعلان داشته می‌دارد که التزام اعتقادی و عملی به اسلام ندارد. این مهم عملا به انجام رسیده گرچه جامعه روحانیت نسبت به آن متأسفانه با اغماض نگریست. و دادگاه ویژه روحانیت در خلع لباس او و حتی احضار و محاکمه‌اش تقصیرکار باقی ماند. اما از این به بعد سفرهای خاتمی به هرکجا می‌تواند باشد و با هر منبع مالی حمایت شود. واشنگتن یا تل‌آویو، لندن یا ... .

اما در ایران و در میان مردم دین‌مدار، وطن‌دوست و غیرتمند و با فرهنگ چرا؟

حال پرسش آن است اصلاح‌طلبی برانداز، دستوری و هدفمند، با کدام نگاه و غرض‌ورزی و برآورد، شهرهای مؤمن‌پرور «یزد» و «کاشان» را آن هم در شب میلاد امیر عدل، مولای متقیان و افضل مخلوقات پس از پیامبر خاتم صلی‌الله علیه و آله و سلم میدان جولان «خاتمی» می‌کند؟ آیا شکستن قبح انجام عمل حرام آن هم در لباس روحانیت، چنین هزینه‌ای را می‌طلبد؟ آیا فرهنگ‌ستیزی بی‌سابقه محمدخاتمی باید با ملعبه کردن آبروی مردم یزد یا کاشان استمرار یابد؟

به هر حال بر مردم یزد و کاشان است که این میهمان خود خوانده را در نحوة میزبانی متوجه اعمال فرهنگ‌سوز خود کنند، و به او یادآور شوند که به همان سفرهای آمریکا و انگلیس و فرانسه‌اش اکتفا کند، و دست از سر مردم مؤمن ایران اسلامی بردارد. آیا در شهرهای ایران امکان دست دادن با زنان برای او....! منبع:http://www.fatemehrajabi.com/view_news.asp?id=174

نظرات 13 + ارسال نظر
محسن 6 مرداد 1386 ساعت 03:45 ب.ظ http://www.40 cheragh.blogfa.com

سلام

نام علی:عدالت

راه علی:سعادت

عشق علی:شهادت

ذکر علی :عبادت

عید علی:مبارک

میلاد امیر مومنان علی(ع) بر شما مبارک.........یا علی[گل]

ایران ۱۴۱۴ 6 مرداد 1386 ساعت 07:04 ب.ظ http://www.iran1414.com

سلام
جالب بودم
مطلب جدید نوشتم
منتظر نظرتم

علی رضا 9 مرداد 1386 ساعت 12:20 ب.ظ http://alirezaedalat.blogfa.com

سلام
رقصی این چنین میان میدانم آرزوست
با"و دوباره تبلیغات سینه به سینه!!!!" به روزم

شنیده نشده 9 مرداد 1386 ساعت 02:15 ب.ظ http://www.nashenidani.blogfa.com

سلام عزیز
ما بهت سر می زنیم اما یادم میره نظر بدم
به روزم
خوبه حداقل منبع می ذاری وگرنه تا الان فیلتریده شده بودی!!!

مسیح المسایح 9 مرداد 1386 ساعت 03:04 ب.ظ http://mahdi-montazar12.blogfa.com

سلام
وفات حضرت آیت الله مشکینی رو به شما تسلیت میگم
یا علی

چه فرقی می کنه 10 مرداد 1386 ساعت 02:19 ق.ظ

جدا برایم حالب است ولی هنوز هم باور کردنی نیست که مگر ممکن است انسانی بعد از ۲۸ سال باز هم طرفدار آخوندها باشد؟؟؟!!!!
به هر حال اگر هم هستی که این همه بلندگو دارید دیگر چرا اینترنت را به گه می کشید؟؟؟

امین 10 مرداد 1386 ساعت 02:14 ب.ظ http://www.aliomahtab.blogfa.com

سلام...دوست عزیزم!
"من او" با گزارش تصویری اعتکاف مسجد جمکران با حضور درویش مصطفا و هفت کور و...

قدم رنجه بفرمایید در خدمت باشیم!

یا علی مدد(ی)...

دموکراسی خواه 11 مرداد 1386 ساعت 12:48 ق.ظ

لطفا کمی درباره شعارهای آقای رئیس جمهور در ایام انتخابات مانند آوردن پول نفت سر سفره مردم و آن نور سبزی که در سازمان ملل اطراف ایشان را گرفت البته به قول خودشان و جمله دوبچه کافی نیست از ایشان بنویسید. آخر عوام فریبی تا کی؟

محسن 11 مرداد 1386 ساعت 02:12 ق.ظ http://www.40 cheragh.blogfa.com

سلام

با((ضامن آهو پیامبر یا امام رضا؟)) آّپم.

یا علی[گل]

مهدی 11 مرداد 1386 ساعت 02:56 ق.ظ http://pasdar-islam.persianblog.ir

سلام
رحلت حضرت آیت الله مشکینی را به شما تسلیت عرض می‌کنم.
ببخشید ولی چقدر این جمله آوردن نفت سرسفره مردم حال بهم زن شده.
نمی دونم این جماعت فقط خودشونو آدم حساب می‌کنند یا اینکه به آدم بودن و شهروند بودن مردم روستاهای دور افتاده این مملکت که در زمان ریاست حضرات بی‌لیاقت هاشمی و خاتمی دیده نشدند هم اعتقاد دارند. انتظار دارند دولت بطری های نوشابه را با نفت پرکنه! بفرسته در خونه مردم. اگه برای عمران و آبادانی مملکت استفاده بشه کاری انجام نشده. بگردید یک مطلب مضحک دیگه برای گیر دادن به دولت پیدا کنید. از بس به این جمله کوته بینانه خندیدم حالت تهوع گرفتیم.
دم شما هم گرم کارت درسته. از دادگاه روحانیت چه خبر؟ فکر کنم رسیدگی به جرم این جاسوسان صهیونیستها و خرابکاران(همون چند تا طلبه معترض به هاشمی!!) از عمل پیش پا افتاده خاتمی مهمتره!!!
موفق باشید.

محمد 28 مرداد 1386 ساعت 06:40 ق.ظ

سلام آقا شما مشکلتون چیه که برای یه مرد بهشتی و مومن این طوری می نویسی شما از احمدی نژاد بنویس که حق چندین ساله همه محرومین را گذاشت کف دستشون مردم ایران رو .............
واقعا متاسفم برا شما انشائاله خداوند شما وهمه افراد مثل شما رو شفا بده امین

[ بدون نام ] 31 مرداد 1386 ساعت 02:22 ب.ظ

یه خورده افراط گریاتون رو کنار بزارید
بعد نظر سنجی کی تا حالا خصوصی می شه؟؟؟؟

poya 31 مرداد 1386 ساعت 09:56 ب.ظ

1. خبری که گفتی در سایت بازتاب نیست (از اول شک کردم برای همین گشتم)
2. من نمی فهمم مگر خاتمی با شما چه کرده است که اینطور نسبت به او دشمنی دارید
3. همین که پایین خبرت نوشته ای از یک انسان بی ادب را آورده ای گویای همه چیز هست (پس برای این از تو متشکرم و برای خانم رجبی خالصانه از خدا بخشش می خواهم)
4. تا به حال شده است به این فکر کنی که چرا تا به حال با وجود بی ادبی ها و فحاشی های (واقعا فحش است نه نوشته - حیف از قلم) خانم رجبی ، پای ایشان به دادگاه کشیده نشده ؟ جوابش را می دانی به خاطر سعه صدر انسانی ست که می گویی تنها شعار داد و عمل نکرد
دوست عزیز از تو ممنونیم به خاطر عقیده ای که به نقد داری پس آن را کامل کن ، در یک گفتگوی دوطرفه تا فرد یا گروه انتقاد شده هم فرصت دفاع از خود را داشته باشد نه اینکه تنها چیزی را بگویی و بگذری ( البته اگر اینگونه هم باشد که اعتماد را از خودت صلب کرده ای )

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد