خاتمی نیوز- نقدهایی در جستجوی فهم و اصلاح

بهبوداوضاع جهان درگرو برخوردفعالانه ونقدمتعهداست.شعاراصلاح طلبی رابرخی دادندولی درعمل...

خاتمی نیوز- نقدهایی در جستجوی فهم و اصلاح

بهبوداوضاع جهان درگرو برخوردفعالانه ونقدمتعهداست.شعاراصلاح طلبی رابرخی دادندولی درعمل...

نوه امام بودن هیچ امتیازی محسوب نمی شود...

حساب امام عزیزازنوه هایش کاملا جداست.سوء استفاده ازاسم امام توهین به اوست.

***نوه امام بودن هیچ امتیازی محسوب نمی شود. پسر امام دهم(علیه السلام) هم که عموی امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) بود ناکار از آب درآمد و ادعا کرد که من امام زمانم! او معروف شد به جعفر کذاب. متاسفانه امروزه عده ای به صرف نوه امام خمینی بودن حصار آهنین عدم نقد به دور خود کشیده اند که این اصلا درست نیست. نمی دانم که چه شده رادیو فردا و خبرگزاری صهیونیستی آسوشیتدپرس هم اعتراضات علی اشراقی نوه امام را اینچنین پوشش می دهند. خود حضرت روح الله (قدس سره الشریف) که فرموده بودند اگر دشمنان از ما تعریف کنند معلوم است که راهمان غلط است.

 

فریب این قبیل تبلیغات انتخاباتی دوم خردادی ها را نخواهیم خورد. هنوز یادمان نرفته که...

***به طور واضحی امروزه چند نوه امام که گرایشات دوم خردادی دارند مثل  سیدحسن خمینی و علی اشراقی دارند ... می کنند. امیدوارم که عاقبت اینها مثل سید حسین خمینی فرزند آقا مصطفی(رحمه الله علیه) نشود. اصلاح طلبان بی دین هم که تا دیروز آرمان های امام را لگدکوب می کرده اند امروز از بغض احمدی نژاد و انقلاب اسلامی که جلوی منفعت های نامشروع اینها را گرفته است طرفدار نوه های امام شده اند!  امام  و آرمانهایش را رها کرده اند و طرفدار نوه های دوم خردادی امام شده اند. دلم به حال امام عزیز و احمدی نژاد می سوزد که همه جناح های قدرت طلب علیه او و خط امام چنین موضع گرفته اند. حالا معنای این حدیث را می فهمم که علی علیه السلام را به دلیل شدت عدالت طلبی اش کشتند. 

 

راه امام مشخص است. ملاک خود امام و سخنان جامع ایشان هستند...

***اگر ملاک حرف نوه امام باشد که سید حسین خمینی حرف دیگری می زند و پس فردا ها ممکن است نتیجه امام که جای نوه را می گیرد ادعای دیگری داشته باشد. مگر انقلاب ما برای براندازی همین بازی ارث و میراثی نبود! مگر بعد از 25 سال خانه نشینی و بعد از 5 سال از حکومت امیرالمومنین (ع) و 10 سال امام حسن (ع) 4 نفر نگفتند که ما هم پسر اصحاب نزدیک رسول خدا هستیم و حکومت مال ماست و ما از یزید برتر و محق تریم ( عبدالله پسر زبیر، عبدالله پسر عمر، و 2 نفر دیگر ) حال اگر در ایران نیز پس از 20 سال نتیجه امام همچنین ادعایی بکند نظام باید چه عکس العملی را نشان دهد؟ هر کس در جای خود محترم است اما باید این مسئله که شخصی بخواهد از نسبش سوئ استفاده را بکند و یا دیگران از نسب دیگری سو استفاده را بکنند (کما اینکه الان غربی ها از سید حسین خمینی تحت عنوان نوه امام سوئ استفاده بر علیه جمهوری اسلامی می کنند) اصلا درست نیست و باید یک زمانی قطع شود مورد دیگر شبیه این داماد نوه امام (محمدرضا خاتمی ) و یا علی اشراقی است که الان اداعاهایی دارند. نباید گذاشت این گونه مسائل در جامعه باب شود که هر کس نسبش را به رخ دیگری بکشد. باید به فکر آینده بود از 10 سال دیگر خیلی از انقلابیون بازنشسته می شوند و یا با احترام به سینه خاک سپرده می شوند (قصدم توهین نیست بلکه بررسی آینده است و حساب احتمالات) حال در آنوقت اگر قرار باشد جای شایسته سالاری هر کس از نسبش استفاده کند آنوقت چه؟ این می شود آسیب نظام که هر کس به پشتوانه نسبش کاره ای بشود نه شایستگی اش. این مسئله در حوزه بیت امام به خاطر جایگاه والای ایشان بسیار حساس می شود که از این جایگاه سوئ استفاده نشود.

 

***به خاطر حفظ راه امام من هرگز به این نوه های امام رای نمی دهم***

***در این رابطه این خبرها جالب است:

-عباسعلی کدخدایی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس درباره برخی شایعات در خصوص علت عدم‌ احراز صلاحیت علی اشراقی نوه امام از سوی هیئت نظارت بر انتخابات گفت: صلاحیت علی اشراقی نوه حضرت امام خمینی (ره) به دلیل عدم ارائه مدرک تحصیلی لازم برای کاندیداتوری انتخابات مجلس هشتم در موعد مقرر، احراز نشد. وی افزود: مطابق بند 4 ماده 28 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، داوطلبین بایستی مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد یا معادل آن را ارائه دهند. کدخدایی در پایان از همه داوطلبینی که صلاحیتشان به دلیل عدم ارائه مدارک تحصیلی و نقص پرونده احراز نشده است، خواست تا مدارک لازم را برای کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی تحویل دهند تا شورای نگهبان در فرصت قانونی مقرر پرونده آنان را بررسی کند. / منبع: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8611200645

 

-علی اشراقی برای نخستین بار با برنامه "خبرها و نظرها"ی تلویزیون صدای امریکا درباره انتخابات مجلس گفتگو کرد. وی در این مصاحبه مواضع اپوزیسیونی علیه نظام مطرح نکرده است اما اصل گفتگوی نوه امام راحل (ره) با صدای امریکا اقدامی نادر است./ منبع:http://www.rajanews.com/News/?23962

 

-تخریب جاهلانه، دفاع منفعت طلبانه: http://www.rajanews.com/News/?23675

-سخنی با حجت‌الاسلام سید حسن خمینی:http://www.irdc.ir/article.asp?id=1468

-خبررادیو فردادراین باره:http://www.radiofarda.com/Article/2008/02/08/f8_Iran-election_Eshraghi.html

-نظر رادیو ضدانقلابی زمانه:http://www.zamaneh.ir/Show.aspx?Id=4869

-نظر سایت ضد انقلاب ایران امروز در این باره:http://www.iran-emrooz.net/index.php?/news2/15365/