خاتمی نیوز- نقدهایی در جستجوی فهم و اصلاح

بهبوداوضاع جهان درگرو برخوردفعالانه ونقدمتعهداست.شعاراصلاح طلبی رابرخی دادندولی درعمل...

خاتمی نیوز- نقدهایی در جستجوی فهم و اصلاح

بهبوداوضاع جهان درگرو برخوردفعالانه ونقدمتعهداست.شعاراصلاح طلبی رابرخی دادندولی درعمل...

خاتمی به حقوق شهروندانش علاقه ای نداشت...

سردارنظری:دولت قبل (دولت خاتمی)عامل خانه نشینی من بود

فرهاد نظری پس از قرائت گزارش کمیسیون اصل 90 درخصوص شکایت وی از طرز کار کمیته‌ی تحقیق و چگونگی عملکرد دولت وقت در حادثه کوی دانشگاه نسبت به مناظره با دولت اصلاحات در این زمینه اعلام آمادگی کرد.  

به گزارش رجانیوز به نقل از ایسنا، سردار نظری در حاشیه‌ی قرائت گزارش کمیسیون اصل 90 درخصوص شکایت وی از طرز کار کمیته‌ی تحقیق و چگونگی عملکرد دولت وقت در حادثه کوی دانشگاه به خبرنگاران گفت: گزارش کمیسیون اصل 90 درخصوص عملکرد دولت خاتمی در حقیقت حقانیت من را ثابت کرد. وی در پاسخ به این سوال که چه کسی مسوول خانه‌نشین شدن شماست؟ دولت سابق را عامل این مساله عنوان کرد. سردار نظری درباره‌ی احتمال دریافت مجدد درجه‌ی نظامی خود، با بیان این‌که این موضوع اهمیت ندارد، افزود: مهم این بود که حقانیت من ثابت شود که این‌گونه شد و همه چیز در دادگاه معلوم می‌شود. وی افزود: من به جرمی متهم شدم که هنوز هم مصداق آن وجود ندارد.  

فرمانده اسبق نیروی انتظامی تهران بزرگ در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که چرا در این‌باره همان زمان اقدام به افشاگری نکردید؟ گفت: هیچ تریبون و بلندگویی در اختیار نداشتم و مجلس ششم هم علیه من بود. مسایل پیش آمده پس از قضایای تیر 78 باعث شد که من خسارت ببینم و عزل شوم و 10 سال خانه‌نشین شوم. نظری گفت: جانبازی 70 درصد هستم که چهار عضو خانواده‌ام هم جانباز هستند و افتخارم این است که ترکش‌های داغ صدام در بدن من سرد شدند. وی درخصوص گزارش قرائت شده‌ی کمیسیون اصل 90 در جلسه‌ی امروز مجلس اظهار داشت: از یک حکومت مردم‌سالار دینی غیر از این هم انتظار نیست که اگر یک سرباز کوچک نظام از رییس‌جمهور هم شکایت کند به آن رسیدگی شود. منبع:http://www.rajanews.com/News/?29223

نظرات 1 + ارسال نظر
کوروش 6 خرداد 1387 ساعت 04:59 ب.ظ http://notokhatami.blogfa.com

سلام دوست عزیز. ما شما را لینک کردیم.
لطفا شما هم ما را با عنوان NO to Khatami لینک کنید.

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد