بازتاب نظرات حاج محسن رضایی یا بازتاب نظرات ضدانقلابیون؟!

بازتاب و مستند «به اسم دموکراسی»

«به اسم دموکراسی» نام مستندی بود که طی روزهای چهارشنبه وپنج شنبه هفته گذشته از سوی صدا وسیما پخش شد و در این راستا برخی از رسانه‌ها‌ی خارجی با جنجال آفرینی حتی قبل از پخش این فیلم آن را دروغ ایرانیان خوانده بودند وادعا کردند آنها تحت فشار سخن گفته اند که جای سوال داشت که چگونه آنها تلاش دارند فیلم ندیده را تکذیب کنند. از سوی دگر روزنامه‌ها‌ی زنجیره ای دوم خردادی که در بدو ورود هر مقام بین المللی به ایران از آنها در مورد تکلیف این سه نفر سوال می‏کردند و در هر کنفرانس خبری یکی سوالات خود را به این موضوع اختصاص می‏دادند در اقدامی هماهنگ سکوت اختیار کردند ولی سایت بازتاب وابسته به محسن رضایی تلاش نمود هماهنگ با رسانه‌ها‌ی بیگانه به این موضوع بپردازد. سایت بازتاب چرا همچون رسانه‌ها‌ی بیگانه از پخش این فیلم ناراحت است؟


حاجی بابایی: پشت پرده سایت بازتاب باید مشخص شود
حمید رضا حاجی بابایی گفت: پخش این فیلم واقعیتی است که وجود دارد و در مورد رسانه‌ها‌یی که با هدف خاصی به این برنامه تاخته اند باید پیگیری کرد که از کجا تأمین می‏شوند و هدفشان چیست و چه کسانی پشت پرده آنها هستند و باید مردم را مطلع کرد تا اهداف و اغراض این اشخاص را متوجه شویم در مورد سایت بازتاب هم باید پیگیری شود تا هدفش مشخص شود.
حمید رضا حاجی بابایی نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با سپهر افزود: زمانی که جاسوسان آمریکایی در ایران دستگیر شدند برای ما روشن بود که جار و جنجالی تبلیغاتی علیه ایران زیاد می‏شود و این نشان دهنده این است که نیروهای وزارت اطلاعات و نیروهای امنیتی با اقتدار در اداره و کنترل بسیار موفق هستند.عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: آمریکا تلاش دارد با این به اصطلاح انقلاب ها اهداف خود را در جهان به پیش ببرد ولی شکست سنگین تری می‏خورد و به دنبال آن با ایجاد جار و جنجال در دنیا همه چیز را به نفع خود تغییر دهد ولی این واقعیت را در دنیا همه می‏دانند.
وی در ادامه در مورد ایجاد تشکیک در برنامه «به اسم دموکراسی» از سوی برخی رسانه‌ها‌ی داخلی گفت: این مسائل روشن و مبین است چرا که بر اساس اعترافات خودشان لب به سخن گشوده و واقعیت را گفته اند و اگر کسی اینها را نادیده بگیرد چشمان خود را بر حقایق بسته است.وی در ادامه افزود: وقتی رسانه‌ها‌یی با هدف خاصی به این برنامه تاخته اند باید پیگیری کرد که از کجا تأمین می‏شود و هدفشان چیست و چه کسانی پشت پرده آنها هستند و باید مردم را مطلع کرد تا اهداف و اغراض این اشخاص را متوجه شویم در مورد سایت بازتاب هم باید پیگیری نماییم تا هدفش مشخص شود.

یحیوی: کسانی که متضرر شده اند، ناراحت هستند

سید محسن یحیوی گفت: کسانی که مشغول ایجاد تشکیک در فیلم «به اسم دموکراسی» هستند حتماً از پخش فیلم متضرر شده اند. سید محسن یحیوی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: کسانی که مشغول ایجاد تشکیک در فیلم به سوی دموکراسی هستند حتماً از پخش فیلم متضرر شده اند.سید محسن یحیوی نماینده مجلس شورای اسلامی در مورد پخش فیلم «به اسم دموکراسی» در گفتگو با خبرنگار سپهر گفت: این فیلم نمایش دهنده تلاش بی وقفه و شبانه روزی نیروهای خدوم وزارت اطلاعات می‏باشد و چشمان بسیاری را به نقشه‌ها‌ی دشمنان این ملت باز کرد.وی در ادامه افزود: بسیاری از کسانی که دشمنی آمریکا با ایران را خواب و رؤیا تصور می‏کنند امیدوارم با تماشای این فیلم به اشتباه خود پی ببرند.
یحیوی در مورد اظهار نظر رسانه‌ها‌یی چون سایت بازتاب در مورد «به اسم دموکراسی»‌ گفت: همیشه افرادی هستند که برای هر مطلبی دلیلی بیاورند که ابراز وجودی نمایند و یا اینکه این مسائل بیان شده به نفعشان نیست و برای آنها ضرر و زیان دارد و لی باید این واقعیت را بپذیرند.
وی با تشکر از صدا و سیما برای پخش این فیلم گفت: پخش این فیلم‌ها‌ جهت آشنایی مردم با کسانی که می‏خواهند به کشور ضربه بزنند خوب است و دست کسانی که تا به حال از این افراد حمایت می‏کرده اند برای مردم باز می‏شود.

 منبع: سپهرنیوز شناسه: 5683 http://www.sepehrnews.ir/?p,5683

موسی قربانی: برخی سیاست‌ها‌ی سایت بازتاب امنیت ملی را مخدوش می‏کند

عضو هیأت رئیسه ی مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه برخی در درون نظام در راستا و دقیقاً در همان مسیر اقدامات اپوزیسیون انقلاب گام بر می‏دارند. موسی قربانی با بیان این مطلب در خصوص پخش برنامه ی "به اسم دموکراسی" به خبرنگار سپهرگفت: این برنامه یک برنامه کاملاً کارشناسی و دقیق و جذاب بود و در واقع حرکت خوبی در جهت افشای اهداف شوم آمریکا و مزدورانش به شمار می‏رود، ولی متأسفانه برخی در داخل به انتقاد از این برنامه پرداختند.قربانی در خصوص اقدام سایت بازتاب در نقد این برنامه اظهار داشت: مخالفین نظام عمدتاً به دو گروه تقسیم می‏شوند، اول کسانیکه از اساس مخالف تشکیل نظام جمهوری اسلامی بودند و در واقع مشکل آنها وقایع بزرگ 22 بهمن 57 و 12 فروردین 58 است. این گروه عمدتاً شامل منافقین، سلطنت طلب‌ها‌ و... هستند.
وی تصریح کرد: گروه دوم کسانی هستند که از اول با انقلاب موافق بودند ولی به دلیل جهت گیری‌ها‌ی انقلاب که در همان مسیر آرمانها و اهداف امام خمینی (ره) بود، نتوانستند اهداف حزبی و شخصی خود را تحقق بخشید، لذا اقداماتی مغایر با منافع کشور انجام می‏دهند که اقدام سایت بازتاب در زمزه ی گروه دوم ارزیابی می‏شود.
عضو هیأت رئیسه ی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این اقدام سایت بازتاب امنیت ملی را مخدوش می‏کند ضمن اینکه چنین اقداماتی مسبوق به سابق نیز می‏باشد همانند موضوع نامه ی امام که یکی آنرا منتشر می‏کند و دیگری مخالفت می‏کند و متأسفانه دود این اقدامات فقط به چشم نظام می‏رود. 
منبع: سپهرنیوز شناسه: 5684 http://www.sepehrnews.ir/?p,5684