جای دیگری پیدا نکردی جناب خاتمی جون؟! نمی دانم سبک مغزی یا ....

بوسه پدرانه آقای رییس جمهور سابق بی حیا! جلوی چشم خلق الله

یک لحظه پس از این ماچ آبدار جلوی مردم را در سایت ایسنا ببینید:

http://isna.ir/Main/PicView.aspx?Pic=Pic-564206-3&Lang=P

در حاشیه بازدید  خاتمی ....از نمایشگاه عکس هشت سال با خاتمی که بیش از یک ساعت به طول کشید . هنوز ۴۸ ساعت از پایان دوره هشت ساله ریاست جمهوری عالی این جناب خاتمی جون نمی گذرد! بوسه پدرانه آقای رییس جمهور بر گونه دخترش در پایان بازدید خود از نمایشگاه عکس یکی از هزاران فریم عکسی بود که عکاسان به تصویر کشیدند و امروز در کنار سایر عکس های این وبلاگ نشان می دهد که او یک بی حیای ریاکار بیش نیست.

گزارش آن زمان برخی سایت ها را عینا می آورم:

گزارش ایسنا ، نمایشگاه عکس "هشت سال با خاتمی" با حدود 100 قطعه عکس با همت بخش‌های عکس خبرگزاری ایلنا، ایسنا، ایرنا، فارس، مهر و با مشارکت عکاسان خبری رسانه‌های کشور در دوره ریاست‌جمهوری خاتمی در تالار آبی مجموعه کاخ‌های نیاوران برپا شد.
خاتمی که یک روز پس از پایان دوره ریاست‌جمهوری‌اش ‌به همراه دو فرزند خود در این نمایشگاه حضور یافته بود، ضمن بازدید از نمایشگاه در جمع خبرنگاران و خانواده‌هایشان که برای بازدید به این نمایشگاه آمده بودند حضور یافت و ضمن پاسخ به ابراز احساسات‌شان با آن‌ها عکس یادگاری گرفت. وی در بیان احساسش از این‌که خود او موضوع عکس‌هاست گفت که در قبال این محبت احساس شرمساری می‌کند و در عین حال اظهار داشت که این عکس‌ها لحظاتی از تاریخ را ثبت کرده‌اند.گزارش ایرنا
گزارش تصویری ایرنا

نمایشگاه عکس هشت سال با خاتمی و بازتابها- عکاسی دات کام