خاتمی باید خلع لباس و محاکمه شود. این کمترین حکم اوست...

اگر همان روز که خانم رجبی فریاد خلع لباس فردی را که از بابت انقلاب، عبا و عمامه ای به هم زده و عنوان مظلوم حجت الاسلام را برای خود جعل کرده بود، عملی می شد، امروز لازم نبود این همه هزینه برای آبروی اسلام و عزت مسلمین بپردازیم.

من از محضر ولی عصر(عج) عذر می خواهم؛ از خانواده شهدا شرمنده ام که نمیتوانم قدمی موثر در پاکسازی روحانیت از لوث منافقان و فاسقان و شهوترانان بردارم. بیایید این جمله امام را با هم مرور کنیم که می فرمود: " خدا نکند انسان قبل از اینکه خودش را بسازد، جامعه به او رو بیاورد؛ که هم خود را بدبخت می کند و هم اجتماع را" نمیدانم کسی که به واسطه عمل فسق خود- که حتی از انسان های معمولی هم انتظار نمی رود- صلاحیت امام جماعت شدن را هم ندارد، چگونه 8 سال رئیس جمهور این مملکت بوده است.الا لعنه الله علی القوم الفاسقین  

آخوندهای دوم خردادی 

احتمالا تا کنون هیچ آیه یا روایتی از آخوندهای دوم خردادی نشنیده اید؛ اگر هم خدای نکرده آیه یا روایتی به کار برده اند احتمالا همین یک آیه است : " لا اکراه فی الدین قد تبین الرشد من الغی"

خاتمی؛ یک آخوند دوم خردادی

- در حالی که اکثرشان صاحب مناصب بالای حکومتی در طول سال های پس از انقلاب بوده اند، فریاد دولتی شدن را سر می دهند. گویا اقایان بدون پست و مقام حضور خارجی ندارند!

- هیچ گاه یک منبر مذهبی یا سخنرانی دینی نداشته اند. روی منبر هم به دنبال بازی های سیاسی می روند. بیشتر از مسجد در اینترنت هستند و به جای ترویج اسلام و اموزش دینی، عکاسی می کنند.

ابطحی؛ ّک آخند دوم خردادی

- همیشه از جفاکاری هایی که به نام دین می شود می نالند. گویا بقیه حوزه های علمیه و علما و طلاب که از صبح تا شب امور دینی ملت را در مساجد و هیئات و مدارس علمیه اداره می کنند، متحجر هستند و فقط این آقایان دیندار واقعی هستند. صد حیف!

- بیشتر به جذب خارجی ها به اسلام علاقه دارند تا رسیدن به درد دین مردم سرزمین خودشان؛ به همین علت، بیش از ایران جهان را گشته اند و شاید در همین راستا ملاقات با پاپ برای این آقایان از ملاقات با مراجع تقلید با ارزش تر است!

- لباس ها و عباهای چند ده هزار تومانی می پوشند و گرانترین خیاط های قم گرانترین لباس ها را برای این آقایان می دوزند. می دانم لباس یکی از این آقایان نه با دوخت بلکه با چسب امریکایی ساخته می شود! (برای اطلاعات بیشتر به حاج آقا عرب پور خیاط قدیمی لباس روحانی در قم رجوع کنید)

کروبی؛ یک آخوند دوم خردادی

- دورو بری هایشان اغلب با متدینان و علما اصطکاک دارند. دوستان روشنفکر و سکولارشان بیشتر از بچه های هیاتی، طلاب و بسیجی است. شاید هیچ دوست بسیجی نداشته باشند.

بقیه را بر اساس تغییرات احتمالی آقایان تا سال بعد در یازدهمین سالمرگ دوم خرداد خواهم گفت ...   / منبع:http://jafarispace.blogfa.com/post-4.aspx

یادش بخیر

درکنار دختران!؟

 

خاتمی روی جلد تایمPresident Khatami

روی جلد مجلات بیگانگان