... و اما یهود امت پیامبر.. خاتمی در مصافحه با دختران ایرانی و..
 

بسم الله

... پیامبر  مکرم اسلام  در حدیث مبارکی یهودیان امت خویش را توصیف کردند....

به نظر می رسد مترسکی که به نام محمد خاتمی معروف است در بی دینی و بی حیایی گوی سبقت را از سایر یاران شیطان ربوده است.... بهتر است از این به بعد او را میس شارون خاتمی یا میسیز تئودور خاتمی خطاب کنیم....چون از یک مرد که این کارها بر نمی آید... چندی پیش هم این شیطان بی حیا دختری را در ایران با دیپلماسی مالشی  جلو مشتی نامرد دیگر دوم خردادی نوازش کرد ....

خبر ویژه کیهان درباره دست دادن خاتمی با دختران ایتالیایی

 روزنامه کیهان در ستون اخبار ویژه نوشت:

 روز گذشته فیلمی از سفر آقای سیدمحمد خاتمی به ایتالیا در سایت ها قرار گرفت که در آن به وضوح دست دادن خاتمی با چهار زن بیگانه نمایش داده شده است. درباره جزئیات سفر مذکور که چندی پیش صورت گرفته بود تاکنون مطلب یا فیلمی منتشر نشده و تصاویر دیروز اولین فیلم از جزئیات این سفر محسوب می شود. تاکنون هیچ پاسخی از جانب آقای خاتمی درباره این اقدام غیرقابل توجیه داده نشده و حامیان ایشان هم سکوت معناداری کرده اند.
این در حالی است که مدعیان اصلاحات ماه گذشته درباره اقدام دکتر احمدی نژاد در بوسیدن دست خانم معلم هفتاد و چند ساله خود از روی دستکش جنجال بزرگی به پا کردند. اکنون باید منتظر ماند و دید واکنش این مدعیان به اقدام رئیس دولت اصلاحات چه خواهد بود و صد البته امیدواریم این فیلم ساختگی باشد و آقای خاتمی به عنوان یک روحانی که 8 سال ریاست جمهوری ایران اسلامی را برعهده داشته است چنین خطای بزرگی را مرتکب نشده و با حیثیت مردم شریف ایران بازی نکرده باشد.

 

بدون شرح:
دست دان خاتمی با دختران ایتالیایی! (+)

 اصل فیلم را می توانید در این آدرس ببینید!

 

 

 

 اللهم العن الظالمین بحق محمد و ال محمد...

امیدوارم در دوره های بعدی این موارد برای رد صلاحیت این شیطان کثیف کفایت کند.