محمد عطریان فر و لجن پراکنی علیه احمدی نژاد

رفتار سادیستی عضو کمیته X در آستانه سوم تیر

 
خبرنگار رجانیوز گزارش داد، مایکل هرش خبرنگار هفته نامه نیوزویک در سومین بخش از خاطرات سفر خود به ایران مدعی شده که از نظر مردم ایران، جرج بوش و محمود احمدی نژاد همانند هم هستند!هرش در این گزارش که روز پنجشنبه منتشر شد، در اثبات مدعای خود به گفتگو با محمد ع، معروف به محمد چریک و از اعضای کمیته X ‍پرداخت. این هفته نامه آمریکایی به نقل از رییس هیات مدیره روزنامه شبه مستقل(!) هم میهن نوشت :«آقای بوش احمدی نژاد شما است.»در ادامه این گزارش آمده است: او در یکی از ویرایشات هفته نامه خود تصاویر بوش و احمدی نژاد را در کنار هم قرار داده و آنها را با یکدیگر مقایسه کرده است.


«آنها هر دو بی عقل و متکبر هستند و از حرف های کنایه دار و از یک زبان عامیانه استفاده می کنند که برای روسای جمهور شایسته نیست. آنها این عادت را دارند که ضمن بی توجهی به نظریه جهانیان نسبت به اعمالشان، در جهت منافع پایگاه های سیاسی محافظه کارانه خود تلاش می کنند. » به گفته م.ع، مطبوعات امروزه می توانند با شدیدترین واژه ها از دولت انتقاد کنند. اخیرا نیز او نسبت به اظهارات احمدی نژاد در مورد هولوکاست و اسراییل واکنش نشان داده و با مقاله ای که بر صفحه اول آن تصویر احمدی نژاد منتشر شده است نوشته بود وقتی درمورد هولوکاست حرف می زنیم، در مورد چه چیزی حرف می زنیم؟ در این مطلب که  دو صفحه است تصاویری از جنایات نازی ها منتشر شده است.

گویا م.ع که ید طولایی در مصاحبه با نشریات غربی که ضدیت آنها با نظام جمهوری اسلامی آشکار است دارد در ایام حماسه سوم تیر با تجدید خاطره آن دوران و یادآوری این واقعیت که مردم با حضور خود دست آنان را از بیت المال مسلمین بریده و از قدرت کنار گذاشتند دچار روان پریشی شده است. گفتنی است ، هفته گذشته محمود ابطحی نماینده مردم خمینی شهر در نطق پیش از دستورش خطاب به توطئه چینان گفته بود : ... اگر دست‌از این روند برداشته‌نشود مجبوریم به وضوح مطالب آنها از جمله ارتباط آشکار و پنهانشان با جاسوس خانه‌های روباه پیرانگلیس و مراکز جاسوسی غرب و یا دست داشتن برخی از عناصرشان در جریانات انفجار دفتر ریاست جمهوری،ترور شهیده زهره بنیانیان و شهیدبحرینیان و هزاران قتل و جنایت دیگر پرده برداریم.  

مجبوریم در مورد منشاء منابع عظیمی که برای راه‌اندازی روزنامه‌های زنجیره‌ای واحزابتان و حتی به قول خودتان هزینه‌کردن ‪ ۳۲‬میلیارد تومان برای راه‌اندازی یکی از این روزنامه‌ها، پرده برداریم. به هر حال، در مورد شما مطالب زیادی است ولی امید است که به دامن انقلاب برگردید و حزب‌الله و نیروهای انقلاب شما را می‌شناسند و به شدت مواظب رفتارتان هستند.

 اخبار مرتبط: بازداشت نظامیان انگلیسی اشتباهی مضحک بود!

بازشناسی چهره یکی از اعضای کمیته X

 امنیت کامل سازندگان شایعات خطرناک در سایه خواب زمستانی دستگاههای امنیتی

 فراربه جلوی یکی از گردانندگان محفل شایعات خطرناک

منبع:http://www.rajanews.com/News/?12063