آقای خاتمی پس چی شد اون هنر مشاوران روانشناسی ات...؟!

عزیزان دوم خردادی و آفتابی و یاران غریبشان بدجوری خیال می کنند که مردم ... هستند و هرچه آنها بگویند سمعا و طاعتا می پذیرند لذا هرطور بتوانند دروغ می گویند. این اخرین نمونه اش است که  ابتدا متن خبر آفتاب نیوز را آورده و سپس دو تحلیل در مورد آنرا می اورم:

افشای راز فیلم مشکوک خاتمی

افشای راز فیلم مشکوک خاتمی

 فضای مجازی به کمک اثبات درستی مدعای سید محمد خاتمی آمد. به گزارش خبرنگار آفتاب با پیگیری‌های انجام شده در جزییات فیلم جنجالی دست دادن رییس جمهوری پیشین ایران با چند زن ایتالیایی مشخص شد که این فیلم قطعاً مونتاژ شده است. 
پیشتر پس از انتشار این فیلم در یکی از سایت‌های دانلود فیلم در اینترنت، ‌دفتر سید محمد خاتمی رییس فعلی بنیاد باران و رییس جمهوری پیشین ایران این فیلم را جعلی خوانده بود. پس از آن، برخی رسانه‌های خاص با حمله به خاتمی وی را به دلیل عدم شجاعت در بیان اشتباه خود شماتت کردند و حتی کار را به آنجا کشاندند که یک نویسنده جنجالی خواستار خلع لباس خاتمی شد و در پی آن برخی تجمعات در برخی از شهرهای کشور برای پیگیری این منظور تشکیل شد. در پی این واکنش‌ها سید محمد خاتمی در یک سخنرانی در میان حامیانش رسما وجود چنین صحنه‌ای را در سفر اخیر خود تکذیب کرد و به منتقدانش اطمینان داد که اگر این همه جنجال برای این است که عده‌ای او را رقیب خود می‌دانند او عطای قدرت را لقای آن بخشیده است و قصد ورود مجدد به صحنه انتخابات را ندارد. پس از آن کاربران اینترنتی آشنا با فضای مجازی و فنون مونتاژ تصاویر دست به کار شدند و با تحقیقات گوناگون اثبات کرده‌اند که این فیلم دست‌کاری شده است. شنیده‌های خبرنگار آفتاب حاکی از آن است که سید محمد خاتمی نیز توسط پسرش متوجه این دست کاری در فیلم و جعلی بودن آن شده و با اطمینان بیشتری به صورت علنی و شخصاً این صحنه را تکذیب کرده است. 
بر اساس یکی از بررسی‌های منتشر شده در وبلاگ‌ها، خاتمی در هنگام ورود به کوچه‌ای که استقبال کنندگان از وی در آن ایستاده‌اند در دست راست خود یک انگشتر سبز رنگ دارد در حالی که در هنگام دست دادن با یکی از خانم‌های حاضر این انگشتر ناپدید شده است! همچنین در تصویر فیکس شده (ثابت نگه داشته شده) لحظه دست دادن، ‌شکل غیر عادی و مونتاژ شده دست وی مشخص است. در یک بررسی دیگر برخی از کاربران اینترنتی اثبات کرده‌اند که در صورتی که روی یکی از تصاویر دست دادن زوم (نزدیک) شود، مشخص خواهد شد در کنار دست خانمی که به طرف خاتمی دراز شده سایه واضح دست دیگری وجود دارد. در صورتی که فرد دیگری در کنار خاتمی دست خود را دراز نکرده است!  آفتاب نیوز؟؟!؟!؟!

 تحلیل اول:

این نوشته  در حالی است که انتشار فیلم دوم دست دادن خاتمی با دوربین دوم، همه‌ی احتمال این که فیلم اول مونتاژ باشد را نقش بر آب کرده، و حامیان خاتمی و خود وی را دچار آشفتگی کرده است. (در این آدرس ببینید: http://youtube.com/watch?v=RxJOrprXg_Q)

 پیش از این فیلمبردار ایتالیایی فیلم، از این که آقای خاتمی دست دادن خود را با زنان ایتالیایی را تکذیب کرده بود، اظهار تاسف کرده و آقای خاتمی را در گفت‌وگوی تمدن‌ها نیز صادق ندانسته بود.

 این دو فیلم را ببینید و قضاوت کنید: 

فیلم اول  http://youtube.com/watch?v=CjE8RJ8g43o

فیلم دوم  http://youtube.com/watch?v=RxJOrprXg_Q

 

                           و تحلیل دیگر:

خاتمی این بار به نعل زد:
شاید در آن شلوغیها اتفاقی افتاده باشد!

 محمد خاتمی که پس از انتشار فیلم مصافحه وی با دختران و زنان ایتالیایی، به تکذیب قاطع این ماجرا پرداخته و طی سخنانی تبلیغاتی با چاشنی مظلوم نمایی، هدف از انتشار این فیلم را تنگ کردن عرصه از سوی رقبا برای خود دانسته بود، در دیدار با اعضاء تحریریه یک روزنامه صبح، گفت: آنجا آنقدر شلوغ بود که اگر اتفاقی هم افتاده من یادم نمی آید! 

به گزارش رجانیوز، روزنامه شرق در گزارش کوتاهی که از این دیدار منتشر کرد، خاتمی را "مرد تردیدها" معرفی کرده و می افزاید وی در این دیدار ضمن اینکه دست دادن با زنان ایتالیایی را تکذیب کرد برای اینکه دروغی نگفته باشد، جانب احتیاط را رعایت کرد و گفت: آنجا آنقدر شلوغ بود که اگر اتفاقی هم افتاده من یادم نمی آید!

 این درحالیست که این توجیه کم مایه، یک روز پس از انتشار فیلم مزبور از سوی صادق خرازی عنوان شده بود اما به دلیل اینکه اثری از ازحام در فیلم وجود نداشت و خاتمی با فراغ بال اقدام به دست دادن و خوش و بش با زنان ایتالیایی می کرد، با بی اعتنایی و تمسخر محافل خبری و کاربران اینترنتی روبرو گردید.

 گفتنی است، آخرین حربه ستاد تشکیل شده برای توجیه این اقدام خاتمی پس از انجام اقداماتی نظیر فرافکنی و توجیه شرعی! در روزنامه هم میهن، پناه بردن به نرم افزار فوتوشاپ و محو انگشتر خاتمی در اقدامی ابتدایی برای اثبات مونتاژ بودن فیلم است. این درحالیست که بدلیل استفاده از این نرم افزار برای محو انگشتر خاتمی، تصویر دست وی غیرعادی و دفرمه شده است. با این حال در تصویر قرارداده شده در خبر پیش رو، انگشتر موجود در دست خاتمی با اندکی دقت قابل رؤیت می باشد. منبع: http://www.rajanews.com/News/?12195