خاتمی یک میلیونیم سیدحسن نمی ارزد/اصلاخاتمی باید خلع لباس شود

جامعه جهانی متحیر از مقایسه خاتمی با نصرالله!؟

(مصاحبه با یکی از پنج هزار طلبه مخالف بی شرمی ها و گناهکاریهای خاتمی)  

ماجرای دست دادن سید محمد خاتمی با تعدادی از دختران و زنان ایتالیایی در جریان سفر وی به این کشور، سرانجام با واکنش گسترده طلاب قم مواجه گردید. این در حالیست که پس ازانتشار تصاویر و فیلم هایی از خاتمی که در حال دست دادن با زنان و یا هم نشینی تنگاتنگ با یک گزارشگر زن تلویزیونی با ظاهری زننده مشاهده می شد، بسیاری از کاربران در پیامهای ارسالی از عدم واکنش روحانیت در قبال این قضیه اظهار تأسف می کردند.

  با این حال، پس از تجمع طلاب مشهدی مقابل دادگاه ویژه روحانیت، در قم نیز طومارهایی خطاب به جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و دادگاه ویژه روحانیت با امضا بیش از 5 هزار تن از طلاب و فضلای حوزه آماده تقدیم است. این درحالیست که این اقدام گسترده از سویی با "بایکوت رسانه ای" روزنامه های طیف دوم خرداد مواجه شده و از سوی دیگر برخی سایتها که تبحر ویژه ای در چرخش های ناگهانی داشته و اغلب می کوشند جهتگیریهای رسانه ای را با سیاست "یکی به نعل و یکی به میخ" تنظیم کنند، با اهانت به هزاران نفر از طلاب امضاکننده طومارها، از آنان به "تندرو" یاد کرده اند.

 یکی از امضاکنندگان این نامه در گفتگو با رجانیوز، ضمن تأکید بر اینکه در تهیه و امضاء این طومارها، هیچ  غرض سیاسی وجود نداشته و تنها انگیزه موجود ادای تکلیف دینی و فرهنگی است، افزود: اگر در پس زمینه این حرکت، سیاسی کاری نهفته بود، صدها مشکل سیاسی و فرهنگی در دولت گذشته موجود بود که تنها برای حفظ نظام، سکوت به خرج داده بودیم کمااینکه، اکثر شخصیت های نظام نیز به همین دلیل از علنی کردن مکرر انتقادات موجود، پرهیز می کردند.

  حجت الاسلام حسین دوست با اشاره به اینکه آقای خاتمی در حال حاضر مسئولیت خاصی ندارد و بنابراین دلیلی برای سکوت نیز وجود ندارد، خاطرنشان ساخت: ما تنها می خواهیم شأن روحانیت که در طول تاریخ اسلام، محفوظ مانده، همچنان محفوظ بماند اما جای تعجب و تأسف عمیق از عدم برخورد با دست اندازان به این جایگاه از سوی مراجع ذیصلاحی که در قبال آن سکوت کرده اند، وجود دارد.   وی با تأکید بر اینکه هیچ مبلغ، کشیش و حتی موبد زرتشتی نیز حاضر نیست در کنار یک زن با آن وضع زننده بنشیند، اظهار داشت: آیا نباید یک روحانی احترام لباس خود را حفظ کند؟ آیا این فرد مصونیت ویژه ای دارد؟  حسین دوست همچنین با مبهم دانستن انگیزه خاتمی از سفر به کشورهای خارجی و منابع مالی تأمین کننده مخارج این سفرها، افزود: اگر کسی توان صیانت از لباس مقدس روحانیت را ندارد یا باید از این سفرها پرهیز کند و یا بدون لباس روحانیت در این مجامع حاضر شود.

  این امضاکننده طومار 5 هزار نفره، با اشاره مجدد به هم نشینی زننده خاتمی با گزارشگر زن ایتالیایی و وجود تعداد زیادی دوربین در مقابل وی و مخابره این تصاویر به دنیا، اظهار داشت: جامعه جهانی متحیر است که آیا سید حسن نصرالله را باید در این لباس ببیند یا کسی که با زنان مصافحه می کند و در وضعیتی زننده کنارشان می نشیند. وی همچنین گفت: آقای خاتمی از این رفتار خود اظهار تأسفی نکرده اما اگر چنین کاری هم انجام دهد، آبرویی که از لباس تشیع رفته را باز نمی گرداند. این لباس به اندازه کافی در میان دنیای استکبار و وهابیت دشمن دارد.   حسین دوست با اظهار تعجب از سخنان خاتمی در شیراز که نسبت به برهنگی زنان در غرب انتقاد کرده بود، گفت: این اظهارات که در تغایر با رفتار گوینده آن است، چه معنا و مصرفی می تواند داشته باشد؟ آیا پس از 8 سال ریاست جمهوری متوجه این مسائل شده اند یا طی این مدت اخیر، وجود و ماهیت ز زنان تغییر پیدا کرده است؟!

  این امضاکننده طومار با انتقاد از روزنامه هایی مثل جمهوری اسلامی، حزب الله و سایت بازتاب که در مقابل بوسیدن دست معلم 70 ساله کلاس اول رئیس جمهور از روی دستکش، فریاد "وااسلاما" سر داده ولی در قبال قضیه اخیر سیاست سکوت و یا دفاع را برگزیده اند، تأکید کرد: گاهی اوقات افرادی که ملبس به این لباس نیستند در تقید به ارزشها بسیار پایبندتر عمل می کنند. اطرافیان آقای احمدی نژاد و روحانیون مرتبط با وی چنانچه خطایی نیز سر بزند، داعیه دفاع از آن را ندارند و این نشانه ولایت پذیری آنان است اما "فاضل میبدی" برای توجیه و تطهیر خاتمی، دست به کار تغییر احکام الهی شد.   وی با اشاره به عکسی از رئیس جمهور که در آن یک زن اندونزیایی عضو دولت قصد دست دادن با وی را دارد، اظهار داشت: رئیس جمهور، هم اظهار احترام کرده و هم به طرف مقابل فهمانده است که چنین چیزی در آداب ما نیست. این درحالیست که در یکی از 4 مورد، زن ایتالیایی برای مصافحه با خاتمی دست دراز می کند و وی نیز با وی دست می دهد اما در سایر موارد، وی خود به استقبال زنان می رود.

  حسین دوست در پایان با تأکید بر اینکه، این اعتراض رنگ سیاسی ندارد و با موارد مشابه در هر پست و مقامی نیز برخورد خواهد شد، افزود: تصور می کنم هیچ روحانی و مسلمانی نمی تواند نسبت به اینگونه حرکات اباحی گرانه که از چندین سال قبل آغاز شده بی تفاوت باشد و اعتراضی نداشته باشد و دادگاه ویژه روحانیت و جامعه محترم مدرسین حوزه علمیه قم نیز باید به طریق اولی اقدام کرده و نظرات خود را به صورت شفاف و قاطعانه اعلام کنند .

منبع:http://bultannews.com/index.php?option=com_content&task=view&id=891&Itemid=43

مسوول پیگیری"شکایت5هزار طلبه"ازخاتمی:اوازلباس مقدس روحانیت خارج شود

مسوول پیگیری "شکایت 5 هزار طلبه" از خاتمی، به انصارنیوز گفت: بعضی تلاش دارند حرکت ما در شکایت از خاتمی را سیاسی جلوه دهند، در صورتی که این حرکت، سیاسی نیست و موضعی کاملا دینی و عقیدتی برای صیانت از لباس مقدس روحانیت دارد.

حجت‌الاسلام علوی درباره خبر نادرست سایت فیلترشده محسن رضایی گفت: سایت آقای رضایی در بین کاربران اینترنت به عنوان یک "سایت کذاب" شناخته می‌شود، و در مورد مطرح شده باید گفت، بخشی از امضاهای این طومار در نمازخانه مدرسه فیضیه بوده و علمای بزرگواری که این طومار را دیدند اذعان داشتند که امضای آن و مقابله با این اعمال حرام وظیفه هر مسلمانی است به ویژه طلاب حوزه‌های علمیه که پاسداران اسلام هستند.

علوی گفت: حداقل درخواست از آقای خاتمی این است که اگر می‌خواهد به سفرهای خارجی برود، به دلیل این که نمی‌تواند حرمت لباس روحانیت را حفظ کند، از لباس روحانیت خارج شود. وی سفرهای خاتمی را سفرهایی بی‌اثر دانست و با اشاره به مفاسد سفرهای خاتمی به امریکا و ایتالیا ادامه داد: اگر ایشان در این توهم هستند که سفرهایشان، سفرهای مؤثری برای تبلیغ اسلام است؛ گزارشی از اثرات آن به جامعه روحانیان داده شود، تا مسایل مشخص شود.

مسوول پیگیری "شکایت 5 هزار طلبه" از خاتمی گفت: کشیش‌های مذهبی و حتی مبلغان آتش‌پرستی هم آن قدر برای لباس دین خود تقدس قائل هستند که در کنار زنان نیمه‌عریان قرار نگیرند و با آنان دست ندهند.

وی در پایان از این که نهادهای مسؤول برای برخورد با عامل این اعمال حرام، اقدامی صورت نداده‌اند اظهار تاسف کرد و گفت: حتی عذرخواهی و پشیمانی آقای خاتمی سودی ندارد چرا که ضربه‌ای که می‌خواستند به دین و لباس روحانیت بزنند، زدند.

منبع:http://www.ansarnews.com/?usr=news/detail&nid=1329