خاتمی نیوز- نقدهایی در جستجوی فهم و اصلاح

بهبوداوضاع جهان درگرو برخوردفعالانه ونقدمتعهداست.شعاراصلاح طلبی رابرخی دادندولی درعمل...

خاتمی نیوز- نقدهایی در جستجوی فهم و اصلاح

بهبوداوضاع جهان درگرو برخوردفعالانه ونقدمتعهداست.شعاراصلاح طلبی رابرخی دادندولی درعمل...

خاتمی باید خلع لباس و محاکمه شود. این کمترین حکم اوست...

اگر همان روز که خانم رجبی فریاد خلع لباس فردی را که از بابت انقلاب، عبا و عمامه ای به هم زده و عنوان مظلوم حجت الاسلام را برای خود جعل کرده بود، عملی می شد، امروز لازم نبود این همه هزینه برای آبروی اسلام و عزت مسلمین بپردازیم.

من از محضر ولی عصر(عج) عذر می خواهم؛ از خانواده شهدا شرمنده ام که نمیتوانم قدمی موثر در پاکسازی روحانیت از لوث منافقان و فاسقان و شهوترانان بردارم. بیایید این جمله امام را با هم مرور کنیم که می فرمود: " خدا نکند انسان قبل از اینکه خودش را بسازد، جامعه به او رو بیاورد؛ که هم خود را بدبخت می کند و هم اجتماع را" نمیدانم کسی که به واسطه عمل فسق خود- که حتی از انسان های معمولی هم انتظار نمی رود- صلاحیت امام جماعت شدن را هم ندارد، چگونه 8 سال رئیس جمهور این مملکت بوده است.الا لعنه الله علی القوم الفاسقین  

آخوندهای دوم خردادی 

احتمالا تا کنون هیچ آیه یا روایتی از آخوندهای دوم خردادی نشنیده اید؛ اگر هم خدای نکرده آیه یا روایتی به کار برده اند احتمالا همین یک آیه است : " لا اکراه فی الدین قد تبین الرشد من الغی"

خاتمی؛ یک آخوند دوم خردادی

- در حالی که اکثرشان صاحب مناصب بالای حکومتی در طول سال های پس از انقلاب بوده اند، فریاد دولتی شدن را سر می دهند. گویا اقایان بدون پست و مقام حضور خارجی ندارند!

- هیچ گاه یک منبر مذهبی یا سخنرانی دینی نداشته اند. روی منبر هم به دنبال بازی های سیاسی می روند. بیشتر از مسجد در اینترنت هستند و به جای ترویج اسلام و اموزش دینی، عکاسی می کنند.

ابطحی؛ ّک آخند دوم خردادی

- همیشه از جفاکاری هایی که به نام دین می شود می نالند. گویا بقیه حوزه های علمیه و علما و طلاب که از صبح تا شب امور دینی ملت را در مساجد و هیئات و مدارس علمیه اداره می کنند، متحجر هستند و فقط این آقایان دیندار واقعی هستند. صد حیف!

- بیشتر به جذب خارجی ها به اسلام علاقه دارند تا رسیدن به درد دین مردم سرزمین خودشان؛ به همین علت، بیش از ایران جهان را گشته اند و شاید در همین راستا ملاقات با پاپ برای این آقایان از ملاقات با مراجع تقلید با ارزش تر است!

- لباس ها و عباهای چند ده هزار تومانی می پوشند و گرانترین خیاط های قم گرانترین لباس ها را برای این آقایان می دوزند. می دانم لباس یکی از این آقایان نه با دوخت بلکه با چسب امریکایی ساخته می شود! (برای اطلاعات بیشتر به حاج آقا عرب پور خیاط قدیمی لباس روحانی در قم رجوع کنید)

کروبی؛ یک آخوند دوم خردادی

- دورو بری هایشان اغلب با متدینان و علما اصطکاک دارند. دوستان روشنفکر و سکولارشان بیشتر از بچه های هیاتی، طلاب و بسیجی است. شاید هیچ دوست بسیجی نداشته باشند.

بقیه را بر اساس تغییرات احتمالی آقایان تا سال بعد در یازدهمین سالمرگ دوم خرداد خواهم گفت ...   / منبع:http://jafarispace.blogfa.com/post-4.aspx

یادش بخیر

درکنار دختران!؟

 

خاتمی روی جلد تایمPresident Khatami

روی جلد مجلات بیگانگان

نظرات 8 + ارسال نظر
ایرانی مسلمان 26 خرداد 1386 ساعت 12:56 ق.ظ

واقعا چقدر پلید و کثیف هستی که داری این چرندیات رو جفت و جور میکنی. انشاءالله و به حق آقا امام زمان زمام امور این مملکت به دست تو و امثال تو کثافت و مردار خور نیفته که کاری جز سوء استفاده و کثافت کاری بلد نیستید. معلوم نیست خود بی ناموست چه غلطهایی تا امروز نکردی که اینقدر راحت میشنی و این و اون رو نقد میکنی !!! روزگار این خاله زنک باری ها گذشته. امیدوارم خدا به راه راست هدایتت کنه. انشاء الله

حاجی مهربون
چرا اینقدر به خبرگزاری ما لطف داری؟؟!

دوست داشتی خاتمی با مادر و خواهر و دختر خودت جنین کند مسلمون جون...!

ایرانی مسلمان 27 خرداد 1386 ساعت 04:36 ب.ظ

من به خبرگزاری بیکار شما لطف دارم و حضرتعالی به یک ملت و کشور. اولا که از دید شما دست دادن زن و مرد کثافت کاری حساب میشه . ثانیا به قول لسان الغیب حافظ شیرازی :

واعظان کاین جلوه در محراب و منبر میکنند

چون به خلوت میروند آن کار دیگر میکنند

بقیه غزل رو هم برو خودت بخون چون وصف حال خبر گرازی خودت!!!!!!

جناب جان سلام
دست دادن زن و مرد از نظر اسلام حرام است و گناه و بی حیا و کسی که علنی به عقاید ملتش احترام می گذارد را باید رسوا کرد. خصوصا که دارد برای قدرت بر همین مردم کیسه میدوزد. ممنون که این دفعه فحش نثارم نکردید. منطقی صحبت کنیم بهتر است.

ایرانی مسلمان 29 خرداد 1386 ساعت 10:15 ق.ظ

خبرگزاری جان
میفهمم که چی میگی! لطفا شما هم منظور من رو بفهم.
مشکل من اینه که چرا ما عادت کردیم که از هم دنبال آتو باشیم؟ همین پرزیدنت خاتمی (سابق) وقتی سر کار بود همه قربون صدقش میرفتن! شده بود آقای گفتگوی تمدن ها !!!!
همه جا ازش تعریف میکردن. اما الان که کس دیگری بر مسند قدرت همه دنبال این هستن که حالشو بگیرن!!
ما با این بازی هایی که در میاریم فکر میکنیم داریم آتو میگیریم ولی غافلیم از اینکه آتو دست اجنبی و دشمن میدیم.
این کار یعنی نابودی مملکت.

با سلام به ایرانی جان مسلمان
خاتمی گناه علنی کرده است و نباید از آن گذشت. ببین بر مسند قدرت هم که بود نقدهای فراوانی به او وارد می شد. احمدی نژاد هم که رئیس جمهور است وقتی می خواست خلاف شرع ورود زنان به ورزشگاه ها را آزاد کند نقدهای فراوانی در سایر وبلاگ ها به او وارد کردیم تا از ان حرفش دست برداشت. البته که خاتمی و احمدی نژاد با هم قابل مقایسه نیستند و احمدی نژاد خیلی بهتر است ولی هر کس بخواهد خلاف شرع قطعی کند نباید بگذاریم والا همین مقدار کم هم که داریم از دست می دهیم.

[ بدون نام ] 30 خرداد 1386 ساعت 02:24 ب.ظ

ایرانی نا مسلمون به جای فخش دادن به این خبرگزاری که داره پته ی خاتمی نا مردو روی آب می ریزه , تا دیگه یک عده مردم بی خبر به این افراد کثیف رای ندن تو هم یه قدم خیری بردار و امثال خاتمی رو -که به قوانین اسلام احترام نمی گذارن - بی آبرو کن.
خاتمی جون از تو هم جدی جدی ممنونم.

دوست عزیز ای کاش شما هم نمی نوشتید ایرانی ...نامسلمون.
ما به کسی که علنا احکام اسلام را نفی عملی یا تئوریک نکند احترام می گذاریم.

[ بدون نام ] 29 بهمن 1386 ساعت 01:40 ق.ظ

لطفا درموردبی تقوایی هایتان در این مجموعه با یکی از علمای حزب اللهی وولایتی اندکی مسورت کنید.آقا مظلوم است وظیفه سنگین ودشمنهدرکمین ومرگ نزدیکو جبران سخت.

بیننده 5 خرداد 1387 ساعت 10:39 ق.ظ

دوستان عزیزی که نظر دادید و دوست عزیزتری که به سرعت به همه جواب دادی، به نظر نمی رسه که هیچ کدوم از شما راه نقد و نظر رو پیش گرفته باشین و تمام وقتتون رو روی چیزهایی گذاشتین که اولاً اثبات حقوقی نمیشه، پس تو هیچ بحث منطقی (تاکید میگنم، منطقی) نمیشه به اونها استناد کرد؛ دوماً فقط اتلاف وقتِ؛ چون شما وقتتون رو روی افراد میزارین، در حالی که باید وقت رو روی اندیشه ها گذاشت(که جمله مولا علی(ع) است)، افراد امروز هستن و فردا نیستن؛ چه فرقی می کنه. اگه ما واقعاً می خوایم که ایران پیشرفت کنه، باید خودمون رو از نظر علم و آگاهی قوی کنیم(جمله رهبری)، نه اینکه صبح تا شب گیر به اینو اون بدیم؛ بعلاوه که از نظر اسلام تا جرمی در مورد یک نفر اثبات نشه، نسبت دادن اون جرم به اون شخص، تهمتِ و گناه بزرگی محسوب میشه، تازه شرط چهار انسان عادل و...که برای حراست از آبروی مسلمان مطرح شده رو نباید فراموش کرد که قرار داده شده تا جامعه اسلامی به مدینه فاضله مورد نظر پروردگار تبدیل شه و در پایان اینکه وقتی خدا ستارالعیوبِ بنده خدا کیِ که ندونسته و بدون اطمینان در مورد آدمها اظهار نظر کنه؟ اون داستان حضرت موسی (ع) رو به یاد بیارین که بهترین قوم باید بدترین قوم رو مشخص می کرد و اون شخص حتی در مورد کسی که به گناهکاری شهره بود تردید کر و دست آخر خودشو به عنوان گناهکارترین اعلام کرد و این اوج بندگی خداست.

با سلام به شما و تشکر از ادب شما
خاتمی جلوی چند دوربین چند بار گناه علنی کرده است. ایا نمی توان این را ثابت کرد؟!
دوست من کمی بیشتر بیندیشید و بنویسید. خاتمی گناه کار و بی حیا که جلوی دوربین ها گناه علنی می کند می خواهد دوباره رئیس جمهور من و تو شود و این فرق می کند با داستان بنی اسرائیل شما. در کتب فقهی نوشته که امثال او باید رسوا شوند. باور کنید کار خاتمی غیرقابل دفاع است.

یک اصلاح طلب 8 تیر 1387 ساعت 06:44 ب.ظ

در شان من نیست که با فحش جواب بدهم.اما اگر مطالعه داشته باشی مب فهمی که خاتمی خود آن فیلم را تکذیب کرده و برادران اصولگرا نیز اعتراف کردند که آن فیلم مونتاژ است.نشان به آن نشانی که دختری که با خاتمی دست داره در فیلم ۸ انگشت دارد و این یعنی خوب قرینه نشدن و رسوا شدن اصولگرایان!!!

جناب عزیز جان
ممنون از نظرت.
اما همان خانمی که با خاتمی دست داد روایتی جز شما دارد.
ضمن اینکه بسیاری از دوم خردادی ها این فیلم را تایید کرد و برخلاف ادعای جناب عالی هیچ اصولگرایی اینقدر احمق نیست که این فیلم را تکذیب کند. هر کس کوچکترین اشنایی با فیلم سازی داشته باشد می فهمد که فیلم را نمی توان تکذیب کرد.
دلایلی برای اثبات ادعایم دارم: ـ
اول- فیلمبردار ایتالیایی این فیلم، به طور کامل از اول تا آخر ماجرا را در وبلاگ خود شرح داده و گفته که به خاطر حساسیت این فیلم آن را در اینترنت قرار داده است
دوم- صادق خرازی که در جوابیه خود دست دادن خاتمی را تایید کرده بود: « استقبال از آقای خاتمی در سفرهای خارجی و نیز مراسم سخنرانی‌های ایشان به حدّی است که گاه کنترل اوضاع از دست ایشان و اطرافیان خارج می‌شود و در این مواقع برخی می‌کوشند با رساندن خودشان به آقای خاتمی به ایشان ابراز ارادت کنند که در مواقعی تصور می شود با آقای خاتمی مصافحه کرده‌اند. این در حالی است که اصولاً آقای خاتمی به علت ازدحام جمعیت متوجه برخی تماس‌ها نمی‌شوند.»ـ
سوم- خاتمی هم در مراسم عبای شکلاتی و هم در مراسم اخیر بزرگداشت 2 خرداد ( که امکان تکذیب آن‌ها وجود نداشت)، ثابت کرده که خیلی نسبت به این مسائل حساس نیست

این هشت انگشت را هم من که ندیدم و دروغی بود که برادران دروغگوی اصلاح طلب درست کردند. ممنون.

به تو چه! 24 تیر 1387 ساعت 08:01 ب.ظ

خاک تو سرت با این طرز فکرت ...

ممنون از نظر مودبانه شما. خوش باشید به این ادبتان.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد